پروژه هتل چهار ستاره ارس به بخش خصوصی واگذار می گردد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، یوسف داداش زاده ظهر یکشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: جلسه مشترک مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد ارس و معاون فنی و مشاور مدیر عامل شرکت هتل های ایران گردی و دنیا گردی برگزار گردید و بر اسا توافق دو طرف، تا یک ماه آینده این پروژه به سرمایه گذار واگذار می گردد.

پروژه هتل چهار ستاره ارس به بخش خصوصی واگذار می گردد

وی با اشاره به وجود ظرفیت های بالقوه گردشگری در ارس برای رونق صنعت توریسم، سرمایه گذاری در این حوزه را یکی از مزیت های سودآور ارس برای علاقمندان به گردشگری عنوان و توضیح داد: واگذاری هتل ارس در راستای رعایت اصل 44 قانون اساسی و نیز کاهش امورات تصدی گری صورت می گیرد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس اضافه کرد: هتل چهار ستاره ارس یکی از طرح های زیرساختی مهم برای پاسخگویی به احتیاج گردشگری این منطقه است و بزودی با تعیین شدن سرمایه گذار عملیات اجرایی برای تکمیل و راه اندازی آن شروع می گردد.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به راه اندازی این هتل و ارتقاء سطح خدمات اقامتی در منطقه آزاد ارس گفت: هتل ارس با مساحت 16 هزار متر مربع و زیربنای 19 هزار متر مربع شامل 115 اتاق، سالن اجتماعات، کنفرانس، استخر و رستوران گردون و سایر خدمات رفاهی از زیرساخت های مهم توسعه گردشگری ارس بوده و نقش مهمی در جذب سرمایه گذاران حوزه های مختلف ارس دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پروژه هتل چهار ستاره ارس به بخش خصوصی واگذار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه هتل چهار ستاره ارس به بخش خصوصی واگذار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید