کمپین باشگاه رئال مادرید علیه کرونا

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، باشگاه اسپانیایی در جهت مبارزه با ویروس کرونا کار جالبی انجام داد.

کمپین باشگاه رئال مادرید علیه کرونا

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، بعضی از بازیکنان تیم های فوتبال و بسکتبال رئال مادرید با ایجاد کمپینی به مبارزه با ویروس کرونا مشغول شدند.

دولت اسپانیا شرایط این کشور را در رابطه با شیوع ویروس کرونا اضطراری اعلام نموده است. همچنین رقابت های لالیگا مانند سایر لیگ های معتبر اروپایی فعلا به حالت تعلیق درآمد.در همین رابطه بعضی از بازیکنان تیم های فوتبال و بسکتبال رئال مادرید کمپینی را برای مقابله با ویروس کرونا و ارائه توصیه به طرفداران این تیم، تشکیل داده اند؛ ویدئویی که توسط باشگاه رئال مادرید هم به نمایش درآمد.

سرخیو راموس در این ویدئو تقاضای خود را این گونه بیان نموده است: همان طور که آلفردو دی استفانوی محبوب ما هم گفت، هیچ بازیکنی به اندازه کل تیم خوب نیست. اکنون هم این موضوع صدق می نماید و همه ما یک تیم هستیم. باید وارد میدان شویم. این آسان است؛ فقط در خانه بمان! این مسئولیت همه است. من هم در خانه می مانم!

فیلیپه ریس و سرخیو یول از تیم بسکتبال و مارسلو ، کریم بنزما و رافائل واران از تیم فوتبال همگی همین پیغام را تکرار و در ادامه اضافه کردند: این مسابقه در خانه برگزار می گردد.این مسئولیت همه است. من در خانه می مانم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کمپین باشگاه رئال مادرید علیه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین باشگاه رئال مادرید علیه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید