5 ملاقات سخت در انتظار فرهاد مجیدی؛ نباید ببازی!

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، فرهاد مجیدی حالا برای دومین مرتبه و این بار نه به صورت موقت سرمربی استقلال است و قراردادی 1.5 ساله و تا انتها لیگ بیستم را امضا نموده است.

5 ملاقات سخت در انتظار فرهاد مجیدی؛ نباید ببازی!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ فناوری و تکنولوژی، مجیدی که این بار کش و قوس های فراوانی را برای رسیدن به نیمکت استقلال سپری کرد، در آغاز دوران فعالیت دوباره خود در استقلال کار بسیار سختی دارد.

آبی ها با راهنمایی مجیدی بر اساس برنامه اعلام شده و در اولین گام باید به مصاف فولاد خوزستان در اهواز بفرایند؛ ملاقاتی که برگزاری آن هنوز تعیین نیست اما مطمئنا در صورت برگزاری ملاقات سختی برای مجیدی است. پس از این مسابقه استقلال باید در مرحله اول پلی آف و در صورت پیروزی در مرحله دوم شرکت کند.

ملاقاتهایی که کامیابی استقلال و مجیدی در آن به معنای حضور در مرحله گروهی است و شکست آبی ها می تواند شوک بزرگی به این تیم باشد. در ادامه مجیدی و استقلال به مصاف نفت مسجد سلیمان در تهران می فرایند؛ تیمی که نیم فصل اول را با یک شکست به انتها رساند و تیمی بسیار جنگنده است. پنجمین حضور مجیدی روی نیمکت استقلال نیز ملاقات دربی است؛ ملاقاتی که احتیاج به صحبت کردن درباره اهمیت آن نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "5 ملاقات سخت در انتظار فرهاد مجیدی؛ نباید ببازی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 ملاقات سخت در انتظار فرهاد مجیدی؛ نباید ببازی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید