از عملکرد بازیکنانم در دقایق پایانی بازی عصبانی هستم

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، حسین فرکی در کنفرانس خبری بعد از بازی با سپیدرود رشت با اشاره به اینکه همانطور که دیروز در کنفرانس خبری به آن اشاره کردیم به دنبال اجرای بازی زیبا بودیم، اظهار کرد: ما تنها به دنبال پیروزی در این مسابقه بودیم.

از عملکرد بازیکنانم در دقایق پایانی بازی عصبانی هستم

وی با بیان اینکه در سخت ترین شرایط در برابر سپیدرود رشت قرار گرفتیم، افزود: تیم سپیدرود به دلیل وجود هواداران بسیار پرشور و متعصب آن برای ما قابل احترام است.

سرمربی پیکان تهران با اشاره به اینکه در نیمه نخست این دیدار تیم برتر میدان بودیم و موقعیت های خوبی نیز بر روی دروازه حریف ایجاد کردیم، گفت: تیم سپیدرود به دلیل فشار و استرس سعی داشت در نیمه نخست با احتیاط بازی کند و بیشتر به دنبال ضد حملات بود.

وی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه بازیکنان پیکان این فرصت را به تیم حریف ندادند و در نهایت ما مالکیت نیمه نخست بازی را داشتیم و پیروز شدیم در دقایق پایانی همین نیمه به گل برتری دست یابیم، شرح داد: این چیزی بود که برای آن برنامه ریزی کرده بودیم.

فرکی با اشاره به اینکه ما می دانستیم تیم حریف با توجه به نتیجه نیمه نخست انتحاری بازی کرده و این سبب ایجاد موقعیت و فرصت گلزنی بیشتر برای بازیکنان ما می شود، ادامه داد: نتیجه توصیه ما در بین نیمه به بازیکنان زدن گل دوم در همان دقایقی ابتدایی نیمه دوم شد که نتیجه ای عالی بود.

وی با بیان اینکه بعد از زدن دو گل توسط بازیکنان سپیدرود تمرکز بازیکنان ما به هم ریخت، افزود: در نهایت بازی برده را مساوی کردیم. ما هنوز تجربه لازم برای کنترل بازی نداریم. شاید ابزار این کار را نداریم.

فرکی به صحنه پنالتی گرفته شده برای تیم سپیدرود نیز اشاره و شرح داد: هنوز فیلم این صحنه را ندیده ام اما اعتقاد دارم که این خطا پنالتی نبوده است. البته با دیدن فیلم کارشناسان نظر می دهند.

سرمربی پیکان تهران ادامه داد: امیدوارم پنالتی درست بوده باشد در غیر این صورت افسوس می خورم که چرا یک اشتباه داوری سبب شد تا ما سه امتیاز بازی را از دست دهیم.

وی با بیان اینکه از عملکرد بازیکنانم بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی بازیکنان سپیدرود رضایت ندارم، گفت: با 10 نفر شدن تیم حریف شرایط خوبی برای گلزنی داشتیم که در این بخش از عملکرد بازیکنانم عصبانی هستم چرا که دقت لازم را با توجه به توصیه ها اجرا شده نداشتند و بازی برده را به تساوی کشیدند. امیدوارم در بازی آینده بازیکنان از موقعیت های به دست آمده بهتر استفاده کنند.

فرکی تأکید کرد: در مجموع شاهد بازی خوب، زیبا و تاکتیکی و روانی بودیم، خوشحالم که شرایط پیکان را تغییر دادیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "از عملکرد بازیکنانم در دقایق پایانی بازی عصبانی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از عملکرد بازیکنانم در دقایق پایانی بازی عصبانی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید