اعتراض سیدجلال: خطای کی روش که از خطای منشا بدتر بود

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، در صحنه ای که سپاهان گل زد، کی روش با آرنج به صورت من کوبید که خیلی بدتر از خظای منشا بود اما کسی درباره اش حرف نزد.

اعتراض سیدجلال: خطای کی روش که از خطای منشا بدتر بود

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی ، آقای کارشناس می گوید اگر دست بازیکن مهاجم باز باشد، خطا است اما وقتی کی وش با دست باز روی صورت من کوبید، همین کارشناس می گوید خطا نیست! این حرف ها یعنی چه؟ اگر باشگاه پرسپولیس سکوت می نماید یا ما چیزی نمی گوییم دلیل نمی گردد که آقایان هرچه دل شان می خواهد بگویند و ما هم سکوت کنیم.

این ها را سیدجلال حسینی بعد از تساوی پرسپولیس و سپاهان در اصفهان گفته بود و حالا هم در پاسخ به اعتراض های قلعه نویی به قضاوت علیرضا فغانی می گوید: همه فقط صحنه پنالتی ما را نشان می دهند و می گویند منشا خطا کرد. در حالی که قبل از اینکه منشا بازیکن سپاهان را هُل بدهد، شایان و کمال را در محوطه جریمه هُل دادند. درگیری در محوطه جریمه هنگام ضربات ایستگاهی طبیعی است و همیشه اتفاق می افتد. ضمن اینکه در صحنه ای هم که سپاهان گل زد، کی روش با آرنج به صورت من کوبید که خیلی بدتر از خظای منشا بود اما کسی درباره اش حرف نزد چون کارشناسان داوری تنها بر اساس صحنه هایی که در فضای مجازی می بینند، حرف می زنند. خوب نیست که فقط یک صحنه را نشان می دهند، در حالی که خودشان می دانند در ضربات ایستگاهی به خصوص زمانی که دو تیم مدعی با هم بازی دارند، درگیری ها زیاد است. متأسفانه با این شرایط جو را علیه داوری و برخی تیم ها متشنج می نمایند.

البته کاپیتان تقدیر از سرمربی سپاهان را هم فراموش نکرد: من قلعه نویی را دوست دارم چون تنها کسی بود که در تیم ملی به من بازی داد. با این حال به نظرم فقط فغانی که جزو 4 داور برتر دنیاست، می توانست این بازی را سوت بزند. سیدجلال کلیت بازی را هم این طور تعریف کرد: بازی سختی بود و دو تیم مدعی بودند. بچه ها کوشش کردند و می توانستیم برنده باشیم اما متاسفانه بی دقت بودیم و از موقعیت هایی که داشتیم خوب استفاده نکردیم و سه امتیاز را از دست دادیم.

دردسرهای پرسپولیس وقتی آغاز شد که پایش به اصفهان رسید و هدف سنگ پردانی طرفداران سپاهان نهاده شد. اتفاقی که بعد از بازی هم تکرار شد و حالا کاپیتان درباره اش می گوید: نباید این گونه باشد که ما هر جا می رویم، اذیت شویم یا با ما بد برخورد گردد. اگر قرار است این اتفاقات ادامه پیدا کند، سازمان لیگ یا کمیته انضباطی باید وارد عمل شوند و جلوی این مسائل بگیرند. طرفداران ما در فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان دادند چقدر فرهنگ مان بالاست و می توانیم در بازی های بزرگ چقدر خوب باشیم اما الان ما به هر شهری می رویم، با ما برخورد بد می گردد. ما تا حالا سکوت نموده بودیم اما از باشگاه می خواهیم سامت ننشیند و به این مسائل واکنش نشان بدهد. باشگاه باید از حق بازیکنانش دفاع کند. ما هر جا می رویم، بازی خودمان را انجام می دهیم اما این اتفاقات در شأن فوتبال مان نیست و باید با آنها برخورد گردد.

صحبت های پایانی سیدجلال حسینی هم در مورد تجلیل طرفداران فوتبال و حتی بازیکنان تیم های مختلف بعد از خداحافظی اش از بازی های ملی بود: ممنون طرفداران هستم. از آنها تشکر می کنم و باید بگویم هر چیزی دارم، از لطف همین طرفداران است. من تا الان هر کاری نموده ام، برای سربلندی کشور و برای پرچم ایران بوده. از طرفداران سپاهان هم سپاسگزارم که برایم سنگ تمام گذاشتند. همین طور از آقایان قلعه نویی و تابش و باشگاه سپاهان تشکر می کنم که از من تجلیل کردند. من سه سال در سپاهان بازی کردم و روزهای خوبی با آنها داشتم.

منبع: ایران ورزشی

به "اعتراض سیدجلال: خطای کی روش که از خطای منشا بدتر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض سیدجلال: خطای کی روش که از خطای منشا بدتر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید