امری: امیدوارم که آرسنال باز هم به کار ما اعتماد کند

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از ناکامی شاگردانش در فینال لیگ اروپا از باشگاه و طرفداران آن خواست که همچنان به کار او اعتماد داشته باشند.

امری: امیدوارم که آرسنال باز هم به کار ما اعتماد کند

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، اونای امری در چهارمین تجربه اش از حضور در فینال در لیگ اروپا نتوانست چهارمین قهرمانی اش را کسب کند چرا که آرسنال تحت راهنمایی این مرد اسپانیایی در باکو 4 بر یک به چلسی باخت و به نایب قهرمانی رضایت داد تا دست از سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم کوتاه گردد. به این ترتیب آرسنال فصل آینده هم دوباره باید در لیگ اروپا شرکت کند. با این حال اونای امری از مدیران باشگاه و طرفداران آرسنال خواست که به کار او اعتماد کند.

امری پس از بازی به وبلاگ فناوری و تکنولوژی گفت: در نیمه اول ما هنوز فرصت هایی داشتیم و می توانستیم گل بزنیم. به حریف موقعیت های زیادی ندادیم و حتی یک بار پتر چک دروازه بان چلسی را هم وادار به نشان دادن واکنشی خوب کردیم. ما می خواستیم برنامه بازی مان را حفظ کنیم تا از موقعیت هایی که به وجود می آید استفاده کنیم اما این چلسی بود که گل اول را زد. زدن گل اول در این بازی بسیار مهم بود چون بعد از آن ما می بایست با آرامش بازی می کردیم اما ما مرتکب اشتباهاتی شدیم. چلسی بازیکنان بسیار خوبی دارد که می تواند از چنین اشتباهاتی استفاده کند و عملاً گل بزنند. بعد از گل دوم آنها کار حتی سخت تر هم شد.

این چهارمین فینال متوالی بود که آرسنال می باخت. توپچی ها از 25 سال پیش که فینال جام در جام اروپا را مقابل پارما بردند، دیگر پیروز به کسب پیروزی در یک فینال اروپا نشده بودند.

امری اضافه نمود: ما می دانستیم که کار سختی داریم. من می خواهم به همه طرفداران بگویم که همه ما بخشی از این فرآیند هستیم. واقعیت این است که ما سال جاری نتوانستیم به هدف مان دست پیدا کنیم اما من فکر می کنم که ما نزدیک تر هستیم. اول در لیگ برتر و دوم در لیگ اروپا. سال آینده برداشتن یک قدم دیگر در این راستا با بازیکنان جوانی که داریم، یک چالش بزرگ است. ما امروز مأیوس شدیم اما در کل من فکر می کنم که ما یک قدم بلند در راستا پیشرفت برداشتیم.

سرمربی آرسنال اعتراف کرد که ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ممکن است روی عملکرد تیمش در بازار جابجایی تأثیر منفی بگذارد.

او تأکید کرد: ما باید اوضاع را ارزیابی و باشگاه صحبت کنیم. باید با بازیکنان حرف بزنیم و در راستا مان یک قدم دیگر برداریم. ایده ما این است که با بازیکنان جوانی که سال گذشته آمدند، به پیشرفت مان ادامه دهیم. شاید بعضی از بازیکنان احتیاج داشته باشند که باز این تیم روند و راستا جدیدی را در پیش بگیرند اما الان فکر نمی کنم که زمان مناسبی برای صحبت در باره این موضوع باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امری: امیدوارم که آرسنال باز هم به کار ما اعتماد کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امری: امیدوارم که آرسنال باز هم به کار ما اعتماد کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید