انتشار تیزر فیلمی درباره کیارستمی همزمان با سالروز درگذشت اش

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، نخسین تیزر فیلم بلند کیارستمی وعصای گمشده به کارگردانی محمودرضا ثانی و تهیه کنندگی بهروز نشان به مناسبت سومین سال درگذشت عباس کیارستمی فیلمساز فقید ایرانی رونمایی شد.

انتشار تیزر فیلمی درباره کیارستمی همزمان با سالروز درگذشت اش

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، طبق گزارش رسیده، داستان این فیلم آن طور که گفته می شود روایت تازه ای از نوع نگاه کیارستمی به زندگی و سینما است. محمودرضا ثانی به مدت 4 سال، زمانی که کیارستمی ورکشاپ های سینمایی در اسپانیا و کلمبیا برگزار می کرد، نوع نگاه یک مؤلف، دیدگاه و جهان بینی کیارستمی را به تصویر کشید.

تدوین فیلم بلند کیارستمی و عصای گمشده توسط محمودرضا ثانی به اتمام رسیده و تیزر این فیلم سینمایی امروز 14 تیرماه در سومین سالروز درگذشت کیارستمی رونمایی شد.

محمودرضا ثانی کارگردان فیلم کیارستمی و عصای گمشده در راستای رونمایی از تیزر این فیلم سینمایی درباره حال و هوای خود از همراهی و زندگی با کیارستمی در مدت زمان 4 سال گفت: همیشه چراغ دستگاه ذهنی اش روشن و به قول خودش چشم سومش نه در حال دیدن بلکه نگاه کردن بود. وقتی موضوع ورک شاپ ها معین می شد تمام تمرکزش را بر روی آن می گذاشت و مدام قصه های جدید از ذهنش تراوش و برای شاگردانش تعریف می کرد و می گفت هرکس دوست دارد می تواند آن را بسازد. اما به یاد ندارم هیچ کدام از دانشجویان جسارت ساختن آنها را پیدا کرده باشد چون جهانی ذهنی او را فقط خودش می دانست چگونه باید بسازد. همه چیزش متعلق به خودش بود. او به دانشی شخصی دست یافته که به قول ژان کلود کاریر غیر قابل تقلید و برای خود کیارستمی دوری از تقلید از خویش بود و به همین روال مدام خط شخم خویش را عمیق تر می ساخت.

به گفته بهروز نشان تهیه کننده فیلم بلند کیارستمی و عصای گمشده، این فیلم به زبان های مختلف زیرنویس شده و به زودی نمایش آن در ایران و نقاط مختلف جهان آغاز خواهد شد.

محمودرضا ثانی پیش از ساخت فیلم بلند کیارستمی و عصای گمشده، کتاب عباس کیارستمی و درسهایی از سینما را تألیف کرد و این کتاب به زبان های مختلف ترجمه شد و درایران و آمریکا چاپ و توزیع شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتشار تیزر فیلمی درباره کیارستمی همزمان با سالروز درگذشت اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار تیزر فیلمی درباره کیارستمی همزمان با سالروز درگذشت اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید