حضور دوباره غبار آمریکایی و محبوبیت آثار جنایی در میان پرفروش ها

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی به نقل از نیویورک تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می نماید. در این مطلب نگاهی به پرفروش ترین آثار داستانی چاپی این هفته خواهیم داشت.

حضور دوباره غبار آمریکایی و محبوبیت آثار جنایی در میان پرفروش ها

جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند نوشته دِلیا اُوِنز صد و چهار هفته است که در فهرست پرفروش ها واقع شده است که رکوردی کم نظیر به حساب می آید. داستانی هیجان انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال ها به تنهایی در جنگل زندگی نموده است ناگهان متهم به قتل می شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت. این کتاب با ترجمه آرتمیس مسعودی و همکاری نشر آموت رخت واژگان فارسی را به تن کرد و وارد بازار کتاب ایران شد.

نیمه ناپدیدشده نوشته بریت بنت با گذشت سیزده هفته از حضور در فهرست پرفروش این هفته در رتبه دوم نهاده شد. زندگی دوقلوهای رنگین پوستی که در شانزده سالگی تصمیم می گیرند جامعه کوچک مردم سیاه پوست را ترک نمایند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. کمی بعد که با مسائل جدیدی روبه رو می شوند یکی از دوقلوها به خانه می شود و دیگری هویت جدیدی برای خود به عنوان یک رنگین پوست می سازد.

غلیظ مثل دزدها نوشته ساندرا براون در هفته نخست انتشار در صندلی سوم پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شد. آدن ماکسول به خانه برمی شود و متوجه می شود که پدرش درگیر بیست سال قبل درگیر ماجرای سرقتی شد که حالا برملا شده است.

من را بفشار نوشته کارل هیاسن در هفته نخست انتشار در صندلی چهارم پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شد. مردم شهری در آمریکا برای هر بیماری جشن خیریه برگزار می نمایند. در جشن خیریه یکی از اهالی روستا ناپدید می شود و سپس جنازه اش را در رودخانه پیدا می نمایند. با کمی تحقیق متوجه رازهای برملاشده بین اعضای گروه خیریه می شویم و هیچ چیز آن طور که به نظر می رسد نیست!

سلطنتی نوشته دنیل استیل در هفته دوم انتشار با چهار پله نزول نسبت به هفته گذشته در صندلی پنجم پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شد. در سال 1943 پادشاه و ملکه تصمیم می گیرند پرنسس هفده ساله را نزد یکی از اقوام اشراف زاده خود در یورکشایر بفرستند تا از شر سختی های جنگ جهانی در امان بماند. دختر هفده ساله درست در جایی که نباید عاشق شود به دام عشق می افتد و برای همواره گم می شود.

فهرست مهمانان نوشته لوسی فولی دوازده هفته است که در فهرست پرفروش ها واقع شده است اما این هفته پیروز می شود در رتبه ششم قرار بگیرد. فهرست مهمانان یکی از کتاب های برگزیده ریس ویتراسپون برای گروه کتابخوانی اش هم است و شاید همین موضوع محبوبیتش را برای خوانندگان افزایش داد. داستان از زبان شش نفر مختلف روایت می شود و به همین دلیل می توانیم با زاویای مختلف داستان آشنا شویم. داستانی معمایی که به خواننده نشان می دهد که یک نفر به قتل رسیده است اما تا لحظات پایانی نمی دانیم که قاتل کیست.

غبار آمریکایی نوشته جنین کامینز در هفته سی و دو انتشار پیروز شد در صندلی هفتم پرفروش های قرار بگیرد. کتابی که در هفته نخست انتشار پیروز شده بود دلیا اُونز را بعد از مدت ها از رتبه اول به پایین بکشاند. در یکی از جذاب ترین داستان های این فصل لیدیا، شخصیت اصلی کتاب زندگی عادی دارد، مدیر یک کتابفروشی در مکزیک است، با یک خبرنگار ازدواج نموده و فرزند پسری دارد. یک روز مردی وارد کتابفروشی می شود و چند کتاب می خرد. موضوعی ساده که عواقب فاجعه باری به همراه دارد. مرد در واقع مدیر یک گروه فراوری و فروش مواد مخدر است و لیدیا تصمیم می گیرد کتابی درباره او بنویسد اما اتفاقات بدی که در نتیجه این تصمیم رخ می دهد لیدیا و پسرش را رهسپار ایالات متحده می نماید.

برای دیدن فهرست کامل پرفروش های این هفته به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.nytimes.com/books/best-sellers/hardcover-fiction/

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "حضور دوباره غبار آمریکایی و محبوبیت آثار جنایی در میان پرفروش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دوباره غبار آمریکایی و محبوبیت آثار جنایی در میان پرفروش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید