این تصاویر جزییات طراحی گوشی های پیکسل 4 را نشان می دهند

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، روز گذشته رندرهای جدیدی از پیکسل 4 منتشر شد که بر این اساس می توانیم به جزییات بیشتری از طراحی این گوشی بپردازیم. همانطور که می بینید، بین مدل استاندارد و پیکسل 4 ایکس ال تفاوت محسوسی از لحاظ طراحی دیده نمی گردد و هر دوی آن ها از حاشیه فوقانی نسبتا صخیمی بهره می برند. البته این رندرها بر اساس شایعات منتشر شده خلق شده اند و همچنان نمی توان در خصوص مکان مواردی مانند اسپیکر استریو با قاطعیت اظهارنظر کرد.

این تصاویر جزییات طراحی گوشی های پیکسل 4 را نشان می دهند

در کنار این رندرها، دو تصویر از محافظ نمایشگر گوشی های پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال منتشر شده است. در این تصویر، شاهد سه جای خالی برای دوربین هستیم که دو تا از آن ها برای دوربین معمولی تعبیه شده اند و مورد سوم سنسور پیشرفته تشخیص چهره را در خود جای می دهد. اسپیکر مکالمه در بخش میانی قرار گرفته است و احتمالا به عنوان اسپیکر اصلی هم انجام وظیفه می نماید و در کنار این موارد، باید به یک حفره مرموز بزرگ در سمت راست اشاره کنیم.

بر اساس شایعات، گوگل میخواهد برای این گوشی ها پروژه سولی را عملی کند؛ این یک تکنولوژی مبتنی بر رادار است که با دقت زیادی می توانند حرکات دست را رهگیری کند. این تکنولوژی در کنفرانس Google I/O در سال 2015 معرفی گردید ولی هنوز برای کاربران ارائه نشده است.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "این تصاویر جزییات طراحی گوشی های پیکسل 4 را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این تصاویر جزییات طراحی گوشی های پیکسل 4 را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید