تاریخ رونمایی احتمالی گلکسی S22 فن ادیشن فاش شد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، به تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه سامسونگ شاید تصمیم بگیرد در سه ماه دوم همین سال از گوشی گلکسی S22 فن ادیشن رونمایی کند.

تاریخ رونمایی احتمالی گلکسی S22 فن ادیشن فاش شد

این روزها خبرها پیرامون سری گلکسی فن ادیشن به گونه ای است که علاقه مندان به این سری گوشی ها را ناامید می نماید. چرا که گفته می گردد سامسونگ قصد ندارد این سری محبوب و ارزان را فراوری کند. اگرچه گفته می گردد این تصمیم برای گلکسی S23 فن ادیشن خواهد بود و این یعنی گلکسی S22 فن ادیشن به احتمال بسیار زیاد در دستور کار سامسونگ واقع شده است و حتی شاید به زودی هم رونمایی گردد.

چند هفته پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ شاید به زودی گلکسی S22 فن ادیشن را به همراه یک هدفون بی سیم با نام گلکسی بادز 2 لایو راهی بازار کند. همان منبع دوباره مدعی شد این گوشی برای عرضه آماده نیست و رونمایی از آن حداقل در سه ماه نخست 2023 رخ نخواهد داد. این در حالی است که گلکسی S21 فن ادیشن در همان ابتدای سال 2022 رونمایی و راهی بازار شد.

سامسونگ گلکسی S20 فن ادیشن را 8 ماه بعد از پرچم داران سری S20 راهی بازار کرد. S21 فن ادیشن هم 11 ماه بعد از سری S21 در دسترس نهاده شد اما برای مدل نو این اندازه ظاهرا از مرز یک سال هم خواهد گذشت. چون گفته می گردد در سه ماه دوم سال جاری باید شاهد رونمایی و عرضه آن باشیم.

آنچه که حتمی است، این است که سامسونگ در رویداد آنپکد 1 فوریه (12 بهمن) که قرار است در آن از گوشی های سری گلکسی S23 رونمایی کند، S22 فن ادیشن را رونمایی نخواهد کرد. به جای آن شاید طی یک رویداد آنپکد دیگر که معمولا برای رونمایی از میان رده های سری A5X و A3X در نظر گرفته می گردد رونمایی گردد. شاید هم مثل گلکسی S21 فن ادیشن، خبری از یک رویداد مجزا نباشد و سامسونگ این گوشی را بدون هیچ سر و صدایی رونمایی کند.

اگرچه با توجه به خبرهای اخیر، رونمایی از گلکسی S22 فن ادیشن قطعی به نظر می رسد اما با این حال طی یکی دو سال اخیر شایعات و خبرهایی که پیرامون سری فن ادیشن سامسونگ منتشر شده واقعاً ضد و نقیض بوده اند و بنابراین پیشنهاد می گردد این خبر را هم تا معین شدن تاریخ رونمایی رسمی S22 فن ادیشن به وسیله سامسونگ در حد یک شایعه در نظر بگیرید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

4,579,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

7,409,000

تومان

محبوب ترین گوشی های سامسونگ در وبلاگ فناوری و تکنولوژی

مشاهده همه

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ رونمایی احتمالی گلکسی S22 فن ادیشن فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ رونمایی احتمالی گلکسی S22 فن ادیشن فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید