ترابی: السد از حریفان ایرانی می ترسد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، خوشبختانه به بازی با السد می رسم و وضعیت پایم خیلی بهتر شده است. یک شنبه قبل از تمرین پزشکان تیم وضعیت پایم را آنالیز کردند و توانستم با تیم تمرین کنم. این اتفاق خوبی برای من بود.

ترابی: السد از حریفان ایرانی می ترسد

قطعی شد: ترابی به السد می رسد

مهدی ترابی یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس مقابل السد محسوب می گردد. آسیب دیدگی او مقابل نساجی بدجوری طرفداران پرسپولیس و کادر فنی این تیم را نگران نموده بود اما گویا مشکل این بازیکن تا حدود زیادی حل شده و او می تواند حداقل برای دقایقی پرسپولیس را در این بازی حساس و سخت همراهی کند. ترابی که با تجربه بازی در جام ملت های آسیا از جمله بازیکنان محبوب برانکو هم هست در گفت وگو با فارس، در مورد آخرین وضعیتش و بازی پرسپولیس مقابل السد صحبت می نماید. صحبت هایی که بیشتر مرتبط با بازی حساس پرسپولیس است.

*********

- در ابتدا از وضعیت پایت بگو و اینکه شرایط چطور است؟ از روز اول بهتر شده ای؟

خوشبختانه به بازی با السد می رسم و وضعیت پایم خیلی بهتر شده است. یک شنبه قبل از تمرین پزشکان تیم وضعیت پایم را بررسی کردند و توانستم با تیم تمرین کنم. این اتفاق خوبی برای من بود، بخصوص اینکه خودم هم از حضور در قطر ناامید شده بودم. خدا را شکر که مشکل من با کوشش کادر پزشکی باشگاه حل شد و حالا قادرم برای پرسپولیس در این بازی سخت به میدان بروم.

- این فشردگی بازی ها برای شما سخت نیست؟

به هر حال ما هر سه روز یک بار بازی می کنیم و بازی های فشرده به ما فشار زیادی آورده اما با همه این سختی ها کوشش می کنیم تا دل طرفداران مان را شاد کنیم. این تنها هدف ما در این فصل است. باید برای قهرمانی در 3 جام کوشش کنیم و فکر می کنم با بازیکنان و کادر فنی مجربی که در اختیار داریم، رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست.

- پرسپولیس فصل قبل 4 بار مقابل السد بازی کرد و در نهایت به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت. با توجه به بازی های قبل، چه شناختی از السد دارید؟

ما فیلم بازی های این تیم را دیدیم و کادر فنی خوشبختانه به خوبی این تیم را بررسی نموده است. هم السد و هم پرسپولیس از هم شناخت خوبی دارند، چرا که در این مدت با هم زیاد بازی نموده اند. اما امیدوارم این شناخت بیشتر بتواند به ما یاری کند تا برنده از بازی بیرون بیاییم. ما باید از موقعیت هایی که به دست می آوریم به خوبی استفاده کنیم تا در زمین حریف دست پر باشیم.

-

- به نظرت پرسپولیس می توانست برنده باشد؟

چرا که نه، تیم ما پتانسیل خوبی دارد و می توانیم با یک بازی خوب دست پر به ایران برگردیم.

- قطر در سال های اخیر هزینه های زیادی در فوتبال نموده و توانسته پیروزیت هایی مثل قهرمانی آسیا هم برسد. این کار شما را سخت نمی نماید؟

بله قطری ها هزینه زیادی کردند و در جام ملت های آسیا دیدیم که آنها چه پیشرفت خوبی داشتند و قهرمان هم شدند اما در هر حال آنها از تیم های ایرانی ترس و وحشت دارند و این مسئله را همواره در زمین نشان داده اند.

- پرسپولیس می تواند عملکرد پیروزیت آمیز در دوره قبل لیگ قهرمانان را تکرار کند؟

با هدفی که داریم می توانیم فصل پیروز قبلی را دوباره تکرار کنیم و به همین دلیل بازی سه شنبه برای ما خیلی مهم است. امیدوارم با دعای خیر طرفداران از این بازی سربلند بیرون بیاییم.

-

- با توجه به اینکه به تازگی به ترکیب پرسپولیس اضافه شده ای، شاید رقبا شناخت زیادی از تو نداشته باشند و به همین دلیل شاید برگ برنده برانکو در بازی با السد باشی؟

به هر حال من در هر بازی کوشش می کنم تا عملکرد خوبی داشته باشم و کادر فنی و طرفداران از من راضی باشند. من همه تمرکز و کوششم را برای پرسپولیس می گذارم و می دانم که باید چند برابر کوشش کنم تا به تیم یاری کنم. برگ برنده برانکو تمام بازیکنان پرسپولیس هستند که سه شنبه کوشش می نمایند تا روزی پیروز را رقم بزنند.

- به السد گل می زنی؟

نمی توانم قول بدهم اما باید کوشش کنم تا ابتدا تیم پیروز گردد و بعد اگر موقعیتی نصیبم شد دروازه حریف را باز کنم. امیدوارم که این اتفاق در دوحه رخ بدهد.

600-11

منبع: ایران ورزشی

به "ترابی: السد از حریفان ایرانی می ترسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابی: السد از حریفان ایرانی می ترسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید