سلامتی و پزشکی

خواص کیوی از تقویت سیستم ایمنی تا یاری به کاهش وزن

این میوه غنی از آنتی اکسیدان بعلاوه حاوی فیبر خوراکی و املاح مغذی از جمله آهن، منیزیم، فسفر و پتاسیم است.

18 فروردین 1403

کاهش 3 درصدی فشارخون و التهاب با این سبزی

پروفسور تیم اسپکتور، متخصص تغذیه، مزایای سبزی فوق العاده که می تواند به کاهش تورم در بدن و کاهش فشار خون بالا یاری کند را ستود.

4 اسفند 1402

نمایشگاه گردشگری تهران آغاز شد

افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران صبح روز دوشنبه 23 بهمن ماه در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهوری ایران، دبیرکل گردشگری سازمان ملل متحد و جمعی از مقامات رسمی کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد و در ادامه با حضور تعدادی از سفیران کشورهای مقیم و...

23 بهمن 1402

این دارو از سکته دوباره پیشگیری می نماید؛ اما به آن توجه نمی کنید!

آسپرین می تواند به جلوگیری از بروز حمله قلبی یا سکته مغزی دوم یاری کند. با این وجود، نتیجه مطالعه ای تازه نشان می دهد که کم تر از نیمی از افرادی که پیش تر دچار سکته مغزی یا حمله قلبی شده اند از این دارو استفاده می نمایند.

11 شهریور 1402

کشنده ترین قارچ دنیا معروف به جام مرگ

یورونیوز نوشت: دانشمندان چینی توانستند تا با آزمایش بر روی موش ها، یک پادزهر احتمالی برای مسمومیت با کشنده ترین قارچ سمی دنیا به نام آمانیتا فالوید را که تا به امروز هیچ درمانی برای آن وجود نداشت کشف نمایند. این پادزهر که ایندوسیانین سبز نام دارد، دارویی...

29 اردیبهشت 1402

درخواست اورژانسی یحیی از پزشکان بعد از مصدومیت ستاره پرسپولیس ، شرایط 2 سرخپوش مبهم شد

دو ستاره سرخپوش در آستانه بازی با مس مصدوم شدند تا شرایط مبهمی برای این بازی داشته باشند.

24 فروردین 1402

آنالیز پروژکتور Freestyle سامسونگ

سینمایی در کوله پشتی شماتماشای فیلم و بازی کردن دو تا از محبوب ترین و پرطرفدارترین تفریح های دنیای امروز محسوب می شوند؛ با این حال موقعیت هایی وجود دارد که به دلایل مختلفی مثل قطعی یا عدم دسترسی به برق یا نداشتن ابزارهای لازم مانند نمایشگر مناسب و کنسول،...

17 فروردین 1402

راه چاره هایی برای مقابله با تاثیر منفی بدخوابی شب گذشته

به شبی فکر کنید که بد خوابیده اید. روز بعد در محل کار چقدر سازنده بودید؟ آیا برای آغاز کوشش کردید؟ آیا روز به درازا کشید؟ آیا وقت خود را به جای صرف کردن به امور کاری در توئیتر و تیک تاک گذراندید؟

14 فروردین 1402

مرگ 2 کارتن خواب نیشابوری بر اثر سقوط منبع آب

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیشابور از مرگ دو کارتن خواب زیر منبع بزرگ ذخیره آب اطلاع داد.

21 اسفند 1401

صبحانه ای عالی که سکته را از شما دور می نماید

عادت خوردن صبحانه سالم بنابر زندگی پرمشغله در جوامع کمرنگ شده است و این در حالی است که خوردن صبحانه مقوی و مناسب می تواند در برابر سکته مقابله کند.

20 اسفند 1401

این غول چهارچرخ چینی یک هتل متحرک است، عکس

گجت نیوز نوشت: کمپر دانگ فنگ واریور - Dongfeng Warrior MS600 یک خودرو مسافرتی با امکانات هتل است که در ادامه با تصاویر زیبای کابین آن همراه می شویم.

1 اسفند 1401

کبد این موجود ظریف یک ویژگی استثنایی دارد

قورباغه های شیشه ای هنگام خواب بیشتر خون خود را در کبد پنهان می نمایند و با افزایش شفافیت بدنشان از شکارچیان در امان می مانند.

12 دی 1401

حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول از رقابت علمی کنز

سومین دوره رقابت علمی کنز که با حمایت همراه اول و به وسیله بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) در حال برگزاری است، تمدید شد.

6 دی 1401

آنچه برای برای طبیعتگردی کوتاه و یکروزه احتیاج دارید

اگر خیلی وقت است که در زندگی شهری خود غرق شده اید، همه چیز برایتان تکراری شده است و وقت کمی را برای سرگرمی و اوقات فراغت دارید، می توانید به طبیعت اطراف شهر خود پناه ببرید، مدتی را به دور از سروصدا، شلوغی، ترافیک و هوای آلوده شهرتان بگذرانید. اگر مدتی...

17 آذر 1401

15 روش درمان کدری پوست صورت در خانه

چطور کدری و تیرگی پوست را درمان کنیم؟ کدر شدن پوست یکی از رایج ترین مشکلاتی است که خیلی از ما آن را تجربه نموده ایم. پوست ما روزانه در معرض حجم زیادی از آلودگی ها قرار گرفته است و از طرفی پیروی از عادات نادرست سبک زندگی و روتین های نامناسب موجب کدر شدن و...

15 آذر 1401

با نحوه نشستن خود به شخصیت تان پی ببرید ، شما چگونه روی صندلی می نشینید؟

نحوه نشستن روی صندلی ماهیت شخصیت واقعی ما را نشان می دهد، زیرا همه ما بر اساس ضمیر ناخودآگاهمان رفتار می کنیم.

8 آذر 1401

3 روغنی که برای مو های خشک و کدر معجزه می کنند

بهترین راه برای مراقبت از موی خشک این است که آن را با روغن گرم ماساژ بدهید. اگر شما هم می خواهید از شر مو های خشک و کدر خود خلاص شوید، این مظلب را بخوانید.

2 آذر 1401

وزیر بهداشت: دو شرکت بزرگ داروساز در کمبود آنتی بیوتیک نقش داشتند

وزیر بهداشت و درمان از تخلف دو شرکت بزرگ داروساز در فراوری آنتی بیوتیک مورد احتیاج کشور پرده برداشت و گفت که این شرکت ها برای سود بیشتر فراوریشان را کاهش دادند اما پس از احراز تخلف، ملزم شدند به صورت سه شیفت کمبود اقلام دارویی را جبران نمایند.

4 آبان 1401

مشاهده بیماری هاری گربه در اصفهان

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت:سه مورد بیماری هاری در گربه در استان اصفهان مشاهده شده که در شهرستان های خوانسار، اصفهان و لنجان بوده است.

21 مهر 1401

تفاوت های شاخص هتل اسپیناس پالاس با سایر هتل ها چیست؟

سفر به مرکز و انتخاب هتلی که همزمان از ویژگی های زیبایی، تمیزی و موقعیت مکانی مناسب، برخوردار باشد، احتمالا کار ساده ای نیست آن هم وقتی که هتل ها و اقامتگاه های زیادی در تهران وجود دارد

2 مهر 1401
تعداد: (286)