تساوی امیدهای ایران در ملاقات تدارکاتی مقابل امیدهای قطر

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، تیم فوتبال امید ایران ساعت 18 امروز به وقت تهران در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال امید قطر در دوحه رفت که این بازی با تساوی دو -دو به سرانجام رسید.

تساوی امیدهای ایران در ملاقات تدارکاتی مقابل امیدهای قطر

رضا شکاری (28- پننالتی) و مهدی قائدی (35) برای ایران و عبدالرشید ابراهیم (83 و 96) برای امیدهای قطر گلزنی کردند.

شاگردان حمید استیلی در حالی تن به تساوی در این ملاقات محبت آمیز مقابل میزبان دادند که یوسف بازیکن امیدهای قطر در دقیقه 48 از زمین مسابقه اخراج شد اما با توافق کادرفنی دو تیم مجوز ادامه بازی به قطری ها با 11 بازیکن داده شد تا حمید استیلی بتواند شاگردان خود را به خوبی بسنجد.

معراج اسماعیلی، امید نورافکن، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان، متین کریم زاده، رضا دهقانی (76 - سینا زامهران)، مهدی مهدیخانی، علی شجاعی (70 - امیر روستایی)، رضا شکاری (66 - جعفر سلمانی)، محمد محبی (66 - محمد خدابنده لو) و مهدی قائدی (70 - رضا جبیره) برای امیدهای ایران بازی کردند.

شایان ذکر است اردوی تیم فوتبال امید ایران با برگزاری این بازی محبت آمیز در دوحه به خاتمه رسید و شاگردان حمید استیلی فردا به تهران بازمی گردند. کاروان امیدهای فوتبال ایران پس از چند روز استراحت 11 دیماه ایران را به مقصد تایلند برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو ترک می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تساوی امیدهای ایران در ملاقات تدارکاتی مقابل امیدهای قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی امیدهای ایران در ملاقات تدارکاتی مقابل امیدهای قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید