برخی برای تیم ملی حاشیه سازی می کنند، به اندازه فوتبال نه اما به هندبال هم امکانات بدهید

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، دروازه بان تیم ملی هندبال می گوید برخی برای تیم ملی حاشیه سازی می کنند در حالی که در زمان مسئولیت خود کمکی به هندبال نکردند.

برخی برای تیم ملی حاشیه سازی می کنند، به اندازه فوتبال نه اما به هندبال هم امکانات بدهید

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، تیم ملی هندبال ایران 26 دی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شود. در این رقابت ها چهار سهمیه مسابقات جهانی توزیع می شود و تیم ایران امیدوار به کسب سهمیه است. موضوع قابل توجه در این دوره از مسابقات حضور بیشتر لژیونرها در ترکیب تیم ملی است. برخی از این لژیونرها در انتخابی المپیک امکان همراهی تیم ملی را نداشتند و همین موضوع باعث ایجاد حواشی شد تا جایی که برخی مدعی عدم تمایل لژیونرها به همراهی تیم ملی شدند. سعید حیدری راد، یکی از لژیونرهای ایران است که در تیم دیناموبخارست رومانی بازی می کند و به دلیل حضور تیمش در لیگ قهرمانان اروپا نتوانست در انتخابی المپیک تیم ملی را همراهی کند. او به این ادعا واکنش نشان داد و معتقد است برخی به دنبال حاشیه سازی برای تیم ملی هستند.

حیدری راد در واکنش به اینکه گفته می شود لژیونرها تمایلی به همراهی تیم ملی ندارند به وبلاگ فناوری و تکنولوژی گفت: خیر چنین موضوعی صحت ندارد. وقتی که ما نتوانستیم تیم ملی را همراهی کنیم، خیلی از هندبالی ها شروع به کوبیدن لژیونرها کردند و گفتند آنها پیر شدند در حالی که من 29 سالم است و هفته هفتم لیگ قهرمانان اروپا بهترین دروازه بان شدم، علاوه براین دو هفته سیوهایم بین پنج سیو برتر اروپا بود اما هیچ رسانه ای از من چیزی نگفت؛ اگر یک فوتبالیست بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان اروپا می شد چه اتفاقی می افتاد؟ افرادی که اینگونه نظر می دهند بازنشسته شدند و بهتر است دیگر نظر ندهند.

او در این مورد اضافه کرد: آنها بهتراست نظر ندهند چون تا زمانی که هندبال دست آنها بود به هیچ جایی نرسید. لطفا اجازه بدهند کارمان را بدون حاشیه انجام بدهیم. چند نفر دور هم می نشینند و حاشیه درست می کنند؛ چند وقت پیش گفتند که من به دنبال تابعیت دریافت در رومانی هستم در حالی که چنین حرف هایی درست نیست. آنها حاشیه سازی نکنند ما لژیونرهای پیر کار خود را بلد هستیم. فشار زیادی به ما وارد می کنند، ما پرچم خود را دوست داریم پس لطفا شروع به تخریب نکنند چون اگر این فرایند ادامه داشته باشد در مصاحبه های بعدی اسم شان را می آورم، پس بهتر است صحبت نکنند.

اگر باشگاه قراردادمان را فسخ کند چکار کنیم؟

حیدری راد در مورد عدم حضورش در تیم ملی در جریان انتخابی المپیک گفت: با باشگاه دیناموبخارست قرارداد دارم. مسابقات انتخابی المپیک از 25 مهر شروع شد و ما 29 مهر در لیگ قهرمانان اروپا بازی داشتیم. فدراسیون با باشگا ه صحبت کرد اما متاسفانه باشگاه اجازه نداد که به تیم ملی اضافه شویم.

او در پاسخ به اینکه مگر در قراردادتان قید نشده که اگر تیم ملی به شما احتیاج داشته باشد، باشگاه باید رضایت نامه تان را صادر کند؟ گفت: معمولا اینگونه است که در تعطیلات فدراسیون جهانی بازیکنان اجازه دارند بفرایند اما چون باشگاهمان مسابقه داشت به من و آقای علیرضا موسوی اجازه همراهی تیم ملی را ندادند. ما هم چون پول و حقوق خود را از باشگاه می گیریم، نمی توانیم به باشگاه بگوییم می رویم. اگر قراردادمان را فسخ کنند باید چکار کنیم؟

به اندازه فوتبال نه اما به هندبال هم امکانات بدهید!

این بازیکن در مورد تاثیر حضور لژیونرها بر کیفیت کار تیم ملی اظهار کرد: لژیونرها در سطح اول اروپا بازی می کنند که کیفیت هندبالش با آسیا خیلی فرق می کند. نمی گویم بازیکنان ایرانی بد هستند اما سطح اروپا با آسیا خیلی فرق می کند و به همین دلیل لژیونرهایمان هم سطحشان بالا است و هم تجربه شان بیشتر شده است. مطمئن هستم با همدلی بین بازیکنان تیم ملی پیروز می شویم. امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و فدراسیون بتوانیم با امکانات نرمال به مسابقات برویم. نمی خواهیم امکانات فوتبال را به ما هم بدهند اما خواستار این هستیم که امکانات نرمالی هم به ما بدهند تا با خیال راحت به مسابقات برویم نه با دلهره. به نظرم اگر وزارت ورزش پاداشی هم برای مان درنظر بگیرد خیلی خوب می شود.

هدفمان از اردوی قطر هماهنگی بازیکنان بود

او در مورد اردوی تیم ملی در قطر گفت: در این اردو دو بازی محبت آمیز تیم ملی قطر و یک بازی محبت آمیز دیگر با باشگاه الاهلی انجام دادیم. برخی از بازیکنان دو روز آخر به تیم اضافه شدند و فقط چهار روز تیممان کامل بود وتمرین کردیم. علاوه بر این به خاطر جوانگرایی اجرا شده حدود 7 بازیکن جوان در تیم داریم. این اردو برای هماهنگی بازیکنان خوب بود و نتیجه برایمان اهمیت نداشت چرا که نتیجه مد نظر ما هماهنگی تیم و انجام دادن مواردی بود که کادر فنی در نظر داشت.

حیدری راد در مورد شرایط تیم ملی اعلام نمود: بازیکنان تیم باتجربه هستند و اگر اردوی خوبی داشته باشیم احتمال صعود به جام جهانی زیاد است. از آنجایی که لژیونرها در بازی های اروپا بودند، بدن های آماده ای دارند و امیدوارم در اردوی تهران و بعد از آن در ترکیه به آمادگی مدنظر برسیم.

او در این مورد اضافه کرد: از نظر مهره ای تیم خوبی داریم چون خیلی از بازیکنان در اروپا بازی می کنند در نتیجه تنها به هماهنگی احتیاج داریم. به امید خدا برای جنگیدن و کسب سهمیه جهانی به کویت می رویم. باخت را دوست ندارم و با این دیدگاه می رویم که سهمیه را کسب کنیم. اگر به عنوان تیم اول از گروه مان بالا برویم، 100 درصد سهمیه جهانی را کسب می کنیم.

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی روزهای 26 دی تا 7 بهمن در کویت انجام می شود. در این رقابت ها 13 تیم در قالب 4 گروه به رقابت با یکدیگر می پردازند.

گروه بندی مسابقات به شرح زیر است:

گروه اول: ایران، نیوزلند و بحرین

گروه دوم: ژاپن، قطر و چین

گروه سوم: کره جنوبی، عربستان و استرالیا

گروه چهارم: عراق، هنگ کنگ، کویت و امارات

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برخی برای تیم ملی حاشیه سازی می کنند، به اندازه فوتبال نه اما به هندبال هم امکانات بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی برای تیم ملی حاشیه سازی می کنند، به اندازه فوتبال نه اما به هندبال هم امکانات بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید