تست کرونای استقلالی ها همچنان مثبت است

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، تست کرونای بازیکنان تیم استقلال تهران همچنان مثبت است و احتمالا ملاقات مقابل طرفدار هم لغو می گردد.

تست کرونای استقلالی ها همچنان مثبت است

به گزارش ایلنا، بازیکنان تیم استقلال تهران دو روز پیش تست کرونا را پشت سر گذاشتند و نتایج آن ها اکنون معین شده است.

بر اساس آخرین آزمایشاتی که بازیکنان مبتلا به کرونای استقلال پشت سر گذاشتن، تغییری ایجاد نشده و پاسخ همچنان مثبت است که هیچ یک از آن ها بهبود نیافته اند.

روز گذشته هشت بازیکن و سه دروازه بان تیم استقلال که مبتلا نبودند تمرینات خود را دنبال کردند که قرار است امروز از آن ها هم مجددا تست گرفته گردد.

با توجه به فاصله کمتر از 72 ساعت زمان به جای مانده تا مسابقه برابر طرفدار تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر، اکنون معین است که استقلالی ها شرایط مناسبی برای شرکت در این بازی ندارند.

باشگاه استقلال نسبت به زمان ملاقات برابر طرفدار که پیش تر قرار بود امروز برگزار گردد، اما به علت شیوع کرونا به روز چهارشنبه موکول شده بود، اعتراض داشت و اکنون قرار است نتایج آزمایشات تازه را به سازمن لیگ ارسال کند تا به صورت رسمی خواهان لغو مسابقه روز چهارشنبه گردد.

17 بازیکن تیم استقلال به همراه یک عضو کادرفنی تیم به ویروس کرونا مبتلا شده بودند که با توجه به مثبت شدن دوباره آزمایشات آن ها شرایط حضور در مسابقات را ندارند و همچون بازی با پیکان، مسابقه مقابل طرفدار هم به تعویق خواهد افتاد.

منبع: فرارو

به "تست کرونای استقلالی ها همچنان مثبت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای استقلالی ها همچنان مثبت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید