تفاوت ما و سپاهان مهره های ارزشمند آنهاست

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان گفت: مهره های ارزشمند و بازیکنان باتجربه ملی پوشی که در المپیک بودند به یاری سپاهان آمدند.

تفاوت ما و سپاهان مهره های ارزشمند آنهاست

اسماعیل بادرنگین امروز (یکشنبه- دو آبان) پس از باخت 3 بر یک تیمش مقابل سپاهان در هفته اول لیگ برتر والیبال در جمع وبلاگ فناوری و تکنولوژی اظهارکرد: تفاوت بین تیم ما و سپاهان، مهره ها و بازیکنان ملی پوش سپاهان بود، بر عکس تیم ما که ملی پوش کمی داریم. بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و در امتیازات آخر هر ست تجربه بازیکنان ارزشمند تیم سپاهان به آنها یاری کرد.

وی در مورد تاثیر تورنمنت اصفهان در بازی امروز، گفت: برحسب اتفاق اولین ملاقات ما در لیگ با تیم سپاهان بود. در بازی های تورنمنت اصفهان با سپاهان، ره یاب ملل مریوان و شهداب یزد رقابت داشتیم که تیم های خوبی در لیگ هستند، این بازی ها به ما یاری کرد و توانستیم کارهای تاکتیکی تیم را بالا ببریم.

سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان در ارتباط با افت بازیکنانش در ست سوم و چهارم اضافه نمود: تجربه تیم سپاهان بسیار بالا است و تعداد بازی های بین المللی بازیکنان آنها بیشتر از بازیکنان ما است. تعداد مهره هایی که بر روی نیمکت داریم کم است و دست ما را بسته بود. مسئله دیگر حذف وقت استراحت قانونی است که در قوانین تازه ایجاد شده است و بازیکنان ایرانی به این موضوع عادت داشتند و این قانون زمان استراحت مربیان را جا به جا نموده است.

وی گفت: فرق بازیکنان ملی پوشی که 3 ماه قبل در المپیک بودند با بازیکنانی که شش ماه است در هیچ تورنمنتی نبود این گونه مشهود می گردد.

بادرنگین با اشاره به اولین میزبانی مس در لیگ برتر والیبال گفت: چهارشنبه هفته جاری اولین میزبانی رفسنجان در والیبال لیگ برتر است، بنابراین شرایط برای ما کمی سخت است، اما سخت افزارهای باشگاه به خوبی در حال اجرایی شدن است که بتوانیم از آنها استفاده کنیم، امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تفاوت ما و سپاهان مهره های ارزشمند آنهاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت ما و سپاهان مهره های ارزشمند آنهاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید