حامد کرزی: مردم افغانستان گام دیگری در جهت دموکراسی بردارند

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، خبرنگاران: حامد کرزی رئیس جمهوری افغانستان امروز چهارشنبه ضمن تبریک نود و پنجمین سالروز استقلال افغانستان از استعمار انگلیس، گفت: مردم افغانستان گام دیگری در راستا دموکراسی بردارند.

حامد کرزی: مردم افغانستان گام دیگری در جهت دموکراسی بردارند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ فناوری و تکنولوژی، حامد کرزی رئیس جمهوری افغانستان امروز چهارشنبه (28 مرداد) در پیامی ضمن تبریک نود و پنجمین سالروز استقلال افغانستان از استعمار انگلیس به مردم این کشور گفت: مردم افغانستان گام دیگری در جهت دموکراسی بردارند.

وی اضافه نمود: افغان ها در حالی نود و پنجمین سالروز استقلال این کشور را جشن می گیرند که در انتظار نتایج انتخابات و شروع به کار رئیس جمهور جدید این کشور هستند.

بنابراین این انتظار باید هرچه زودتر به انتها برسد تا افغان ها گام دیگری در جهت دموکراسی بردارند.

از سوی دیگر، ظاهر عظیمی سخنگوی وزارت دفاع افغانستان نیز با تبریک سالروز استقلال این کشور، در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت این روز تاریخی افغانستان گفت: جشن روز استقلال افغانستان طی مراسم ویژه ای با حضور نمایندگان کشورهای دوست و اعضای دولت افغانستان با ادای احترام به شهدا و افرادی که برای بدست آوردن استقلال زحمت کشیدند با اعطای گل در کنار منار استقلال شروع خواهد شد.

در گذشته روزهای ملی افغانستان با رژه نظامی و بسیار گسترده جشن گرفته می شد اما در چند سال اخیر به خاطر مسائل امنیتی بطور محدود این روز از سوی دولت گرامی داشته می گردد.

سالروز استقلال افغانستان سال جاری در حالی گرامیداشته می گردد که حملات مخالفین مسلح در مناطق مختلف این کشور افزایش یافته است.

ع

منبع: تسنیم

به "حامد کرزی: مردم افغانستان گام دیگری در جهت دموکراسی بردارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامد کرزی: مردم افغانستان گام دیگری در جهت دموکراسی بردارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید