خبرنگاران استاندار اصفهان: همچنان مقابله با کرونا در اولویت است

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، اصفهان - خبرنگاران - استاندار اصفهان با اشاره به کاهش بعضی محدودیت ها در قالب گام دوم فاصله گذاری اجتماعی، گفت: کرونا تمام نشده و همچنان مقابله با کرونا در اولویت است.

خبرنگاران استاندار اصفهان: همچنان مقابله با کرونا در اولویت است

عباس رضایی روز پنجشنبه در سی امین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اضافه نمود: مسوولان کمیته ها نسبت به مساله کرونا و رسیدگی به مسائل کرونایی جامعه بی تفاوت نباشند.

وی ادامه داد: اطلاعات خاصی در خصوص نحوه فعالیت ویروس کرونا وجود ندارد و نمی توان نسبت به رفتار این ویروس در آینده اطمینانی حاصل کرد لذا باید خود را برای شرایط مختلف آماده کنیم.

استاندار اصفهان همچنین با اشاره به ضرورت رسیدگی به افراد آسیب دیده در کرونا، گفت: اهتمام دستگاه های مختلف نسبت به طرح مواسات مومنانه که با تاکید رهبر معظم انقلاب برای شناسایی و رسیدگی به مسائل طبقات ضعیف و افرادی که به واسطه بیماری کرونا آسیب دیده اند، لازم است.

وی تاکید نمود: این حضور و همدلی در شرایط کنونی یک وظیفه اخلاقی، اجتماعی، انسانی و شرعی است و باید از شرایط معنوی حاکم بر ماه رمضان برای یاری به آسیب دیدگان و افرادی که با سیلی صورت خود را سرخ نگاه داشته اند، استفاده کنیم.

رضایی همچنین با بیان اینکه دولت هوشمندانه و هدفمندانه در مدیریت کرونا و تامین نیازهای مردم کوشش نموده است، اضافه نمود: سیاه نمایی و تخریب عملکرد دولت؟ کاهش اعتماد عمومی را به دنبال دارد و باید قدردان این کوشش ها بود و به گونه ای عمل نکنیم که آب به آسیاب بدشمن ریخته گردد.

وی همچنین با اشاره به ضرورت برنامه ریزی صحیح برای دوران پساکرونا، گفت: مدیریت دوران پسا کرونا با هماهنگی بخش خصوصی، عمومی و دولتی و داشتن نگاه همه جانبه نگر امکانپذیر است.

استاندار اصفهان کرد: بیماری کرونا شرایط ویژه ای را برای کشور رقم زده است که بسیاری از مشاغل و صنوف دچار زیان و خسارت هایی شده اند.

رضایی ادامه داد: از سوی دیگر کشور با تحریم های ظالمانه روبرو هستیم و درآمدهای نفتی نیز بابت کاهش قیمت نفت، پایین آمده است.

استاندار اصفهان تاکید نمود: مدیریت در این شرایط مستلزم نگاه همه جانبه نگر است به گونه ای که تصمیمات موجب نگردد برای نجات بخشی، بخش دیگر دچار زیان و ضرر گردد.

رضایی خاطر نشان کرد: البته این شرایط تنها مختص ایران نیست بلکه کل دنیا در معرض خسارت قرار گرفته و به عنوان مثال آمریکا با 22 میلیون نفر بیکار و چین با رشد مالی منفی پنج درصد روبرو شده است.

وی تاکید نمود: در چنین شرایطی همه باید با وحدت و همدلی دست به دست هم دهیم تا بتوانیم با تبدیل تهدیدها به فرصت از شرایط جاری به نحو احسن استفاده کنیم .

وی همچنین با گرامیداشت هفته سلامت، از زحمات کادر پزشکی و پیراپزشکی استان تجلیل کرد.

تا به امروز بیش از 85 هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به بیش از پنج هزار نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استاندار اصفهان: همچنان مقابله با کرونا در اولویت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار اصفهان: همچنان مقابله با کرونا در اولویت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید