خبرنگاران ظرفیت فراوری ماسک در ایلام افزایش می یابد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، ایلام- خبرنگاران- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از افزایش تعداد واحدهای فراوریی ماسک در استان اطلاع داد و گفت: تا خاتمه هفته جاری ظرفیت فراوری ماسک در استان به 15 هزار عدد در روز افزایش خواهد یافت.

خبرنگاران ظرفیت فراوری ماسک در ایلام افزایش می یابد

یارالله نصیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ فناوری و تکنولوژی با تاکید بر افزایش ظرفیت فراوری مواد ضدعفونی کننده و فراوری ماسک در استان ایلام گفت: در این راستا برای افزایش فراوری مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دیگر لوازم مورد احتیاج بهداشتی در استان اقدام های لازم اجرا شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون ظرفیت فراوری ماسک در ایلام به میزان شش هزار عدد در روز است که تحویل مراکز توزیع می شود، با افزایش تعداد هفت واحد فراوریی دیگر ظرفیت فراوری به 15 هزار عدد در روز تا خاتمه هفته جاری می رسد.

نصیری از فراوری روزانه چهار هزار لیتر الکل فراوری در استان اطلاع داد و یادآور شد: کارخانه الکل سازی شهر بدره با تمام ظرفیت خود در حال فراوری الکل بوده و اولویت توزیع ما با هماهنگی نهادهای ذی ربط، بیمارستان ها و مراکز درمانی بهداشتی استان،داروخانه ها و سپس ادارات و مراکز جمعیتی است.

وی از گشت های بازرسی و نظارت بر داروخانه ها و مراکز بهداشتی بصورت مدون اطلاع داد و یادآور شد: با متخلفین احتمالی که از فروش کالا امتناع کند و یا تخلفاتی چون گرانفروشی،کم فروشی ، احتکار و... داشته باشند بدون اغماض برخورد قانونی اعمال می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام ادامه داد: در این راستا همکاری همگانی سبب شکست بیماری کرونا می شود که باید این موارد همچنان ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه اقدام های اساسی در راستای رعایت اصول نکات بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویرس کرونا به تمام اصناف استان ابلاغ شده است، از همشهریان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به وسیله سامانه تلفنی 124 اطلاع داده تا در اسرع وقت پیگیری شود.

ویروس کرونا که رسما کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از 80 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

در حال حاضر آمار رسمی مبتلایان به ویروس کرونا در استان ایلام 16 نفر، تعداد فوتی ها سه نفر و تعداد بهبودیافتگان هشت نفر است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ظرفیت فراوری ماسک در ایلام افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ظرفیت فراوری ماسک در ایلام افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید