خبرنگاران کاروان حامل تجهیزات نظامی آمریکا وارد خاک سوریه شد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، تهران - خبرنگاران - منابع خبری شنبه شب از ورود یک کاروان جدید حامل تجهیزات نظامی و لجستیک آمریکا از خاک عراق به سوریه گزارش دادند.

خبرنگاران کاروان حامل تجهیزات نظامی آمریکا وارد خاک سوریه شد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی به نقل از روسیا الیوم، این کاروان شامل 35 کامیون حامل تجهیزان نظامی، لجستیکی و تانکرهای حمل سوخت بودند که از کردستان عراق و از گذرگاه مرزی غیرقانونی الولید و جاده M4 وارد شمال شرق سوریه شد.

بر اساس این گزارش مقصد این کاروان پایگاه های آمریکایی مستقر در الحسکه و دیرالزور است.

طی روزهای گذشته نیز یک کاروان دیگر آمریکا با عبور از گذرگاه الولید به استان الحسکه سوریه رسید و از آنجا به میدان های نفتی کونیکو و العمر در استان دیر الزور رفت. این کامیون ها هم حامل تجهیزات لجستیک و تسلیحات سنگین از جمله توپخانه و خودروهای زرهی بود.

نیروهای آمریکایی در روزهای گذشته صدها دستگاه خودرو را به وسیله گذرگاه های غیرقانونی وارد استان الحسکه نموده بودند تا از پایگاه های نظامی، گروه ها و سازمان های مزدور و وابسته به خود پشتیبانی نمایند.

سوریه در 9 سال گذشته شاهد حضور گروه های تروریستی حمایت شده از سوی کشورهای غربی- عربی است که تا به امروز صدها هزار کشته و میلیون ها آواره در داخل و خارج این کشور به جا گذاشته است.

نیروهای آمریکایی و گروه موسوم به نیروهای دمکراتیک سوریه (قسد) همپیمان با آنها، بخش عمده ای از میدان های نفتی در منطقه الجزیره در سوریه در دو استان الحسکه و دیرالزور را در اختیار دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کاروان حامل تجهیزات نظامی آمریکا وارد خاک سوریه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاروان حامل تجهیزات نظامی آمریکا وارد خاک سوریه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید