دکه های فروش غذای حلال در نیویورک

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، امروزه شاهد هستیم که در ایالات متحده و کشورهای اروپایی صنعت غذای حلال روز به روز مورد استقبال بیشتر مردم قرار می گیرد. طعم و چاشنی متنوع غذاهای حلال از یک سو و کیفیت این غذاها به طور خاص موجب شده تا شمار قابل توجهی از شهروندان اروپایی و امریکایی علاوه بر مسلمانان، در زمره مشتریان روزمره غذاهای حلال قرار بگیرند. در این کشورها دکه هایی که غذای حلال سرو می نمایند رفته رفته به پاتوق بسیاری از مردم برای صرف غذا تبدیل می گردد.

دکه های فروش غذای حلال در نیویورک

1. دکه سامی (Sammys Halal)

نیویورک سیتی، خیابان ششم نبش شمال شرقی، خیابان چهارم غربی، کد پستی 10012 (www.sammyhalalfood.com) دکه سامی درست در کنار پارک واشنگتن و محوطه دانشگاه نیویورک واقع شده است. خوراک مرغ و بره به همراه برنج هندی که معروف به باسماتی است، از بهترین غذاهای این دکه به شمار می رود. سالاد مخصوص با سس سفید، سس سبز و سس گوشت از دسرهای این دکه است.

2. دکه کویک (Kwik Meals)

نیویورک سیتی، خیابان 110 غربی، خیابان چهل و پنجم فرعی، کد پستی 10036 (www.yelp.com/biz/kwik-meal-cart-new-york) دکه یکویک متمایز از همه جاهایی سرو غذای حلال است چون این دکه در پخت غذاها از ترکیبات تازه استفاده می نماید. کارکنان حرفه ای این دکه برنج سفید را به همراه ماست و ترشی چاتنی سبز (در صورت درخواست) برای مشتریان سرو می نمایند. خوراک مخلوط مرغ و بره با انواع سس از بهترین غذاهای این دکه است. گوشت مرغ و بره این خوراک نرم و ترد طبخ می گردد، البته فلافل رایگانی که در کنارغذا سرو می گردد خشک است و چندان تعریفی ندارد. این دکه در مقایسه با دکه های دیگری که غذای حلال می پزند، غذاهای گران تری سرو می نماید، اما در عوض غذاها باکیفیت منحصربه فردی عرضه می نماید. قیمت یک سینی خوراک مخلوط با مخلفات حدودا ده دلار است. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

3. دکه بریانی (Biryani Cart)

نیویورک سیتی، خیابان 46 فرعی و خیابان ششم اصلی، کد پستی 10036 (www.yelp.com/biz/biryani-cart-new-york) دکه بریانی بیشتر به خاطر چلو گوشت بریانی اش سر زبان ها است، اما ساندویچ رول کاتی یکی از بهترین غذاهای این دکه است. ساندویچ رول کاتی با مرغ پونا که به آن ادویه های مختلف می زنند و با سس سفید و سس فلفل سرو می گردد بسیار لذیذ است.

4. دکه سرشناس عادل (Adels Famous Halal Food)

نیویورک سیتی، خیابان 49 فرعی و خیابان ششم اصلی، کد پستی 10019 (www. yelp.com/biz/adels-famous-halal-food-new-york) همانند سایر دکه ها، دکه عادل هم در سرو غذاهای متنوع همراه با برنج منحصربه فرد است. در این دکه می توانید برنج زرد یا برنج تند سفارش دهید. برنج تند با خوراک مخلوط مرغ و بره این دکه بی نظیر است که با سس سفید و کمی سس قرمز سرو می گردد. اگر برنج دوست ندارید می توانید خوراک را به شکل ساندویچ و با نان پیتا سفارش دهید.

5. دکه Halal Guys

خیابان 53 غربی و خیابان ششم اصلی، نیویورک سیتی، کد پستی 10019 (www.53rdand6th.com) همه روزه مردم زیادی با ملیت های گوناگون برای صرف غذا به سراغ این دکه می آیند! مسئولان این دکه با القاب مختلفی ازجمله پسران ژایرو پز، چلو جوجه، حلال پزها، سینی بازها و... شناخته می شوند. یک دیس برنج با خوراک مرغ و بره که کاهو و نان پیتا هم به عنوان مخلفات در کنار آن سرو می گردد، از غذاهای لذیذ این دکه است. اینجا در کنار غذا سس هم به صورت جداگانه در سینی می گذارند.

منبع: دور و نزدیک

به "دکه های فروش غذای حلال در نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکه های فروش غذای حلال در نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید