رومنیگه: می خواستم جایزه ام را به طرفداران اینتر بدهم اما نظرم عوض شد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ فاش کرد که قصد داشت جایزه خود به عنوان بهترین مدیر فوتبال اروپا را به طرفداران نراتزوری تقدیم کند اما وقوع یک اتفاق تلخ باعث شد نظر او عوض گردد.

رومنیگه: می خواستم جایزه ام را به طرفداران اینتر بدهم اما نظرم عوض شد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، یکی از جوایزی که شب گذشته (دوشنبه) در حاشیه مراسم اهدای جایزه پسر طلایی اروپا اهدا شد، جایزه بهترین مدیر فوتبال سال 2020 بود که نشریه توتواسپورت آن را به کارل هاینتس رومنیگه، مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ داد.

ملی پوش سابق فوتبال آلمان که ماه پیش 65 ساله شد، یک ماه پس از تکمیل شدن سه گانه قهرمانی بایرن مونیخ به عنوان بهترین مدیر فوتبال دنیا در سال 2020 انتخاب شد و روز گذشته هم این جایزه را تحویل گرفت.

رومنیگه پس از دریافت این جایزه فاش کرد که قصد داشته جایزه اش را به طرفداران اینتر بدهد، تیمی که در فاصله سال های 1984 تا 1987 برای آن بازی کرد اما مرگ پائولو روسی اسطوره فوتبال ایتالیا باعث شد که او نظرش را عوض کند و این جایزه را به روح اسطوره فقید آتزوری تقدیم کند.

رومنیگه به توتواسپورت گفت: من می خواستم این جایزه را به طرفداران اینتر بدهم اما اتفاقی که در روزهای اخیر رخ داد، سبب شد نظرم عوض گردد. به همین دلیل تصمیم گرفتم که این جایزه را به پائولو روسی که انسانی واقعاً نمونه و طراز اول بود تقدیم کنم.

این دومین سه گانه ای بود که بایرن مونیخ با مدیریت رومنیگه کسب می نماید. باواریایی ها سال 2013 نیز با راهنمایی یوپ هاینکس پیروز به فتح بوندس لیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رومنیگه: می خواستم جایزه ام را به طرفداران اینتر بدهم اما نظرم عوض شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رومنیگه: می خواستم جایزه ام را به طرفداران اینتر بدهم اما نظرم عوض شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید