ساحلی با شن های پاپ کورنی

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، شاید تا به حال فکر می کردید که فقط 2 نوع ساحل سنگی و شنی در جهان وجود دارد اما انواع دیگری هم وجود دارد که شاید با دیدن شان کمی جا بخورید مثل ساحل پاپ کورنی در جزایر قناری اسپانیا که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

ساحلی با شن های پاپ کورنی

در شهری به نام کورالجو واقع در جزایر قناری ساحل زیبایی وجود دارد که به علت شباهت شن هایش به پاپ کورن بسیار مشهور شده است.

ساحل معروف به پاپ کورنی پوشیده از شن هایی است که شباهت زیادی به ذرت های بوداده دارند اما اگر از فاصله نزدیک تر به آن ها نگاه کنید متوجه می شوید که آن ها در واقع مرجان های سفید هستند که به علت اصطکاک در شکل های نامنظمی در آمده اند. این مرجان ها در اندازه های متفاوت هستند برخی از آن ها دقیقا مشابه ذرت های بوداده هستند اما برخی از آن ها کمی درشت تر.

زمانی که این مرجان ها به ساحل می آیند با شن ها و خاکسترهای آتشفشانی ترکیب شده و این چشم انداز زیبا را می سازند. این پدیده جدیدی در کورالجو نیست و سال های طولانی است که وجود دارد و بومیان منطقه از وجود آن مطلع بودند اما مدتی است در اینستاگرام پست های زیادی از شن های زیبای ساحلی آن می بینیم که وانمود می نمایند در حال خوردن شن ها به عنوان پاپ کورن هستند و به همین علت شهرت زیادی در جهان پیدا نموده است.

درست است که این سنگ ها به راحتی شن های معمولی ساحلی نیستند اما کمتر کسی می تواند زیبایی ظاهر منحصر به فرد آن را نادیده بگیرد و به همین دلیل توریست های زیادی برای تماشای شن های زیبایش به آن جا می روند.

در ادامه چند تصویر زیبا از این ساحل زیبای پاپ کورنی را با هم ببینیم.

منبع: بدونیم

به "ساحلی با شن های پاپ کورنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحلی با شن های پاپ کورنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید