سلاح نو چین استاد از کار انداختن تجهیزات نظامی دشمن است!، عکس

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، تیمی متشکل از دانشمندان چینی مدعی شدند که طراحی سلاحی را شروع کردند که می تواند زمین بازی را در جنگ های الکترونیک به نفع چینی ها عوض کند.

سلاح نو چین استاد از کار انداختن تجهیزات نظامی دشمن است!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ فناوری و تکنولوژی ، بنابر گزارش رسانه چینی SCMP، این سلاح تازه برای پرتاب پرتوهای متمرکز امواج الکترومغناطیسی از یک آنتن طراحی شده است.

  • نبرد هوایی اف 18 و میگ 25/ جنگنده روسی حریف آمریکایی را شکست داد

به کارگیری این فناوری هدف قرار دادن همزمان اجسام در هوا، آب و یا روی زمین را امکان پذیر می نماید و بعلاوه به طور همزمان در عملکرد تجهیزات نظامی در این منطقه ها اختلال ایجاد می نماید.

بنابر گزارشی که این رسانه چینی منتشر نموده است، آزمایش هایی که در محیط های آزمایشگاهی بر روی نسخه کوچک سازی شده این سلاح انجام گرفته است، نتایج قابل قبولی داشته است و این سلاح چینی توانسته است توانایی خود را برای انتشار امواج الکترومغناطیسی در محدوده فرکانس وسیع نشان دهد.

این سلاح بعلاوه می تواند با تکنیک های پارازیت، از جمله اقدامات پیچیده ای مانند پرش فرکانس، که مزیت قابل توجهی در جنگ الکترونیک ایجاد می نماید، مقابله کند.

پرش فرکانسی شیوه ای برای ارسال سیگنال در باند فرکانسی رادیویی است که فرکانس موج حامل را به طور متوالی و شبه تصادفی عوض می نماید.

تیم تحقیقاتی که بر روی این سلاح پیشرفته کار می نماید، بر این باور است که این سلاح می تواند شیوه جنگ را تغییر دهد.

منبع: eurasiantimes

227227

منبع: خبرآنلاین

به "سلاح نو چین استاد از کار انداختن تجهیزات نظامی دشمن است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلاح نو چین استاد از کار انداختن تجهیزات نظامی دشمن است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید