شبکه شهرهای همکار گردشگری با مرکزیت بافق تشکیل می گردد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، شبکه شهرهای همکار گردشگری با مرکزیت بافق تشکیل می گردد.

شبکه شهرهای همکار گردشگری با مرکزیت بافق تشکیل می گردد

سیدعلی نوروززاده، شهردار بافق با بیان اینکه این تفاهم نامه در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و تعدادی از شهرداران امضا شد، گفت: به علت ویژگی های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و بعلاوه فعالیت های گسترده ای که در سالهای اخیر در زمینه گردشگری همانند احداث باغ ایرانی، پارک آبشار، ساماندهی بافت تاریخی، ثبت باغ ها و نخلستان ها و بوستان سازی در بافق اجرا شده، چندین سال است به عنوان شهر نمونه گردشگری شناخته می شویم. به همین منظور شبکه شهرهای همکار گردشگری ایران به مرکزیت بافق تشکیل خواهد شد که هدف آن استفاده از تجارب، امکانات و خدمات شهرها در راستای یاری به رونق گردشگری یکدیگر است.

به گفته او، سمنان، نجف آباد، زرند، دهاقان، لاهیجان، رامسر، کنگ از جمله شهرهایی هستند که برای امضای تفاهم نامه شبکه شهرهای همکار گردشگری اعلام آمادگی نموده اند و این تفاهم نامه به امضای بعضی از این شهرها رسیده است.

بافق بعلاوه کتاب شهر تاریخی و رویکرهای حقوقی و قانونی ملی و بین المللی را در جریان این نمایشگاه رونمایی کرد. در این کتاب به شهر تاریخی به عنوان میراث باارزش فرهنگی و تاریخی پرداخته شده و جایگاه آن در برنامه ها و قوانین ملی و بعلاوه در توضیح وظایف وزارتخانه ها و سازمان ها آنالیز شده است.

منبع: همگردی

به "شبکه شهرهای همکار گردشگری با مرکزیت بافق تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه شهرهای همکار گردشگری با مرکزیت بافق تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید