شرط افزایش شانس قهرمانی پرسپولیس از نگاه هافبک پیشین سرخپوشان

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، هافبک پیشین تیم های پرسپولیس و استقلال اعتقاد دارد سرخپوشان هنوز نتوانسته اند همچون فصل های گذشته عملکرد قابل قبولی ارائه نمایند.

شرط افزایش شانس قهرمانی پرسپولیس از نگاه هافبک پیشین سرخپوشان

فرزاد آشوبی درباره عملکرد پرسپولیس در خاتمه 10 هفته نخست لیگ برتر فوتبال، به خبرنگار ورزشی وبلاگ فناوری و تکنولوژی گفت: نتایج پرسپولیس تا خاتمه هفته دهم قابل دفاع است، اما عملکرد تیم با انتظارات و نیز نمایش ارائه شده در سال های گذشته فاصله دارد. علت اصلی این موضوع، جدایی بازیکنان بسیار بسیار تأثیرگذار و باکیفیت خطوط مختلف از پرسپولیس است.

وی در مورد بازیکنانی که در نقل وانتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوستند، عنوان نمود: به جز علی نعمتی که خریدی فوق العاده بود و تماشای بازی های او مجذوب نماینده است، سایر بازیکنان تازه هنوز نتوانسته اند کیفیت خود در سال های گذشته را در پرسپولیس تکرار نمایند. نفرات تازه نتوانسته اند همان کیفیتی را ارائه نمایند که کادر فنی تیم را مجاب به خرید آنها کردند. احمد نوراللهی در ایران هافبکی غیر قابل جایگزین و یافتن بازیکنی چون او بسیار سخت است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عدم مشخص مدیرعامل این باشگاه و تجمع طرفداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش و جوانان گفت: تجمعات به خاطر نگرانی ذهنی طرفداران است و نمی توانیم این اقدام را تأیید یا رد کنیم. یک گروه برای رسیدن به موفقیت، به محیطی مثبت و آرام احتیاج دارد و اگر دغدغه ها به بازیکنان منتقل گردد، کیفیت آنها کاهش می یابد. امیدوارم مسائل به گونه ای حل گردد که کمترین بار روانی روی بازیکنان و مربیان باشد.

آشوبی درباره دو پیروزی روحیه بخش استقلال پس از دربی 97 توضیح داد: استقلال نسبت به پرسپولیس نوسان کمتری دارد و پیامد آن هم صدرنشینی تیم است. استقلال در بخش تاکتیکی هم می تواند پیشرفت بهتری داشته باشد و عملکرد بهتری نسبت به شرایط فعلی ارائه کند.

وی در مورد صدرنشینی سپاهان و استقلال در صدر جدول با کسر 8 امتیاز از گل گهر سیرجان گفت: نمی دانم درباره محکومیت گل گهر چه بگویم، اما لیگ سال جاری فشردگی بالایی خواهد داشت و صدرنشینی گاه و بی گاه تیم ها نمی تواند مشخص نماینده باشد. پرسپولیس در صورت باز شدن پنجره نقل وانتقالات و توانایی جذب بازیکن، بیشترین شانس قهرمانی را دارد. پرسپولیس تیم بسیار خوبی دارد که در بسیاری از بخش ها باید تقویت گردد و اگر این اتفاق رخ ندهد، ادامه کار بسیار بسیار سخت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شرط افزایش شانس قهرمانی پرسپولیس از نگاه هافبک پیشین سرخپوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط افزایش شانس قهرمانی پرسپولیس از نگاه هافبک پیشین سرخپوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید