طرح تازه فروش فوق العاده ایران خودرو تنها با یک محصول

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، در بیست و سومین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو تنها یک محصول عرضه می گردد. جزئیات محصول و قیمت آن را بخوانید.

طرح تازه فروش فوق العاده ایران خودرو تنها با یک محصول

وبلاگ فناوری و تکنولوژی - فروش فوق العاده رانا پلاس سقف شیشه ای ایران خودرو شروع شد.

گروه صنعتی ایران خودرو بیست و سومین مرحله فروش فوق العاده محصول خود را با عرضه رانا پلاس با سقف شیشه ای از امروز (پنجشنبه، اول مهرماه) به مدت سه روز شروع کرد.

در این مرحله از فروش فوق العاده، خودروی رانا پلاس سقف شیشه ای با موتور TU5 و گیربکس 6 سرعته دستی با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است.

متقاضیان می توانند از امروز تا سرانجام روز شنبه (سوم مهرماه) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند.

قیمت رانا پلاس سقف شیشه ای با گیربکس شش دنده 193 میلیون و 422 هزار و 723 تومان اعلام شده است.

این طرح فروش هم به روش قرعه کشی برگزار می گردد.

رانا پلاس با سقف پانوراما و گیربکس شش سرعته دستی

رانا پلاس پانوراما

طبق اطلاعات شرکت ایران خودرو رانا پلاس با سقف پانوراما ایران خودرو، مجهز به پیشرانه +TU5 به قدرت 113 اسب بخار است. گشتاور این موتور هم به 144 نیوتن متر می رسد. موتور تازه +TU5 در مقایسه با موتور قبلی این خودرو به فناوری CVVT یا همان زمان بندی متغیر سوپاپ ها مجهز است. این فناوری علاوه بر بهبود مقدار آلایندگی، قدرت و گشتاور آن را افزایش داده است.

این گربکس با کد MT6 یک جعبه دنده شش سرعته دستی است. این گیربکس بنا به گفته ایران خودرو کاملاً در کشور داخلی سازی شده است. این نخستین بار است که که گیربکس شش دنده و خودروی سواری مجهز به این نوع گیربکس در کشور فراوری و عرضه می گردد.

طرح تازه فروش فوق العاده ایران خودرو

تجهیزات و امکانات

از تجهیزات خودروی رانا پلاس با سقف پانوراما، می توان به برخوردار بودن آن از فرمان برقی، کروز کنترل و آیینه های برقی اشاره نمود. غربیلک فرمان در این خودرو با لوگوی کرومی فراوری شده و کلیدهای کنترلی روی آن قرار گرفته اند.

رانا پلاس با سقف پانوراما مانند رانا پلاس، دارای امکانات و تجهیزات به روز شده ای مانند چراغ های جلو و عقب تازه، جلو پنجره تازه، مجموعه جایگاه ها با روکش تازه با قابلیت ایزوفیکس، دستگیره ها و زه های جانبی هم رنگ بدنه، آینه های جانبی تازه راهنمادار و سنسور دنده عقب است.

برای آشنایی بیشتر با رانا پلاس اینجا کلیک کنید.

منبع: بیت ران

به "طرح تازه فروش فوق العاده ایران خودرو تنها با یک محصول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تازه فروش فوق العاده ایران خودرو تنها با یک محصول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید