طعنه محسن گروسی به محمد دانشگر

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر اطلاعی رسانی صحیح و به موقع در خصوص جابجایی انجام گردد، خیال طرفداران هم راحت می گردد.

طعنه محسن گروسی به محمد دانشگر

محسن گروسی در خصوص نگرانی طرفداران استقلال در فصل جابجایی در حالیکه بعضی معتقدند قهرمان بدون باخت نیازی به تغییرات زیاد ندارد، گفت: اینکه تیم بدون باخت و با شرایط خوب قهرمان شده، بحثی ندارد، اما شرایط ایده آل و هماهنگی خوب تیم برای فصل قبل بوده، درست است تیم باید در نقاطی که ضعف داشته تقویت گردد، اما این نقاط ضعف برای تیم فرهاد مجیدی بوده و الان نمی دانیم شرایط و سیستم تیم با ساپینتو چگونه خواهد بود.

*نگرانی طرفداران استقلال به حق است

وی اضافه نمود: اینطور نیست اگر تیمِ فصل قبل قهرمان شده، پس حتما تیم سال جاری هم قهرمان می گردد. باید ببینیم کدام بازیکنان با سرمربی نو همخوانی دارند و شرایط فصل نو چگونه خواهد بود. بعد از این می توانیم در خصوص نقاط ضعف و ترمیم آن ها صحبت کنیم. ضمن اینکه متاسفانه باشگاه در اطلاع رسانی هم ضعیف عمل می نماید. طرفداران این شرایط را دو سه سال گذشته هم تجربه کردند و الان می گویند شرایط تغییر نموده و ممکن است بازهم همان شرایط ایجاد گردد. نگرانی آن ها به حق است و نباید خرده گرفت. اگر اطلاعی رسانی صحیح و به موقع در خصوص عقد قرارداد ها و تمدیدی ها انجام گردد، خیال طرفداران راحت می گردد و مسئولان باشگاه هم می توانند با فراغ بال کار نمایند.

امثال غفوری می توانند یاری حال باشگاه باشند

مهاجم اسبق استقلال در خصوص جذب چند بازیکن جوان و بعلاوه احتمال حضور کاوه رضایی و محمد محبی در تیم، گفت: استقلال در خط حمله دچار مشکل بود، کاوه رضایی بازیکن با تجربه ای است و در کنار او سجاد شهباززاده هم می تواند برای تیم مثمرثمر باشد. طبق اطلاعاتی که گرفتم، خوشبختانه جوانان خوبی جذب تیم شدند و اگر شرایط قبلی خودشان را حفظ نمایند می توانند به استقلال هم یاری نمایند. بازی در این تیم کار سختی است، اما امیدوارم این جوان ها هم مانند قائدی و حسین زاده، مفید و یاری حال استقلال باشند.

گروسی توضیح داد: فوتبال برای جوان هاست و آن ها نتایج را تغییر می دهند. البته در کنار این بازیکنان باید دو سه بازیکن باتجربه مثل وریا غفوری باشند تا تیم را به خوبی رهبری نمایند و یاری حال باشگاه باشند. بازیکنان با تجربه هستند که می توانند هماهنگی خوبی بین بازیکنان به وجود بیاورند و از بروز مسائل جلوگیری نمایند. غفوری هنوز هم بازیکنی خوب و آماده است. او، چون سالم زندگی می نماید می تواند یاری خوبی برای استقلال در فصل نو هم باشد.

دانشگر هرچه گرفته نوش جانش، اما برای استقلال بازیکن زیاد است

وی در خصوص جدایی دانشگر و شایعاتی که در خصوص مبلغ پرداختی سپاهان به این بازیکن مطرح شده، گفت: برای تیم بزرگ استقلال بازیکن زیاد است. هرکسی آزاد است برای زندگی خودش تصمیم بگیرد. دانشگر هم حتما به جمع بندی رسیده که این تصمیم برای زندگی اش بهتر است. او در استقلال زحمات زیادی کشید و حالا هرچقدر گرفته نوش جانش، اما در استقلال هر کسی برود، یک نفر دیگر می آید. دانشگر از استقلال رفت حالا نفر بعدی می آید و جای او را پر می نماید.

چرا سقف قرارداد درست در زمان فعالیت استقلال مطرح می گردد؟

پیشکسوت استقلال در خصوص تصمیم سازمان لیگ برای مشخص سقف قرارداد که گفته می گردد به مقدار 8 میلیارد تومان خواهد بود و قرارداد های بالاتر از آن ثبت نمی گردد، گفت: محدودیت و سقف قرارداد باید برای باشگاه ها مشخص گردد نه بازیکنان، یعنی به باشگاه ها بگویند فقط تا این حد می توانید در جابجایی هزینه کنید. برای این مساله هم جریمه هایی مانند محرومیت پنجره جابجاییی یا موارد دیگر را در نظر بگیرند. مشخص سقف قرارداد برای بازیکنان پاسخگو نیست و مانند گذشته کار های دیگری انجام می دهند که فوتبال را از شرایط خوب خودش دور می نماید. اگر این محدودیت برای باشگاه ها در نظر گرفته گردد بهتر است.

گروسی توضیح داد:، اما نمی دانم چرا این صحبت ها درست زمانی که استقلال آغاز به فعالیت در جابجایی و بستن قرارداد می نماید، مطرح می شوند؟ تیم های دیگر بازیکنان مدنظرشان را می گیرند و قرارداد ها را می بندند، اما تا استقلال آغاز به کار می نماید سازمان لیگ هم این حرف ها را آغاز می نماید. چرا این حرف ها را از روز اول نمی زنند؟ فکر می کنم در این زمینه شیطنت می نمایند. این حرف ها را مطرح می نمایند و بازیکنی که می خواهد با استقلال قرارداد ببندد دچار تعلل می گردد. یعنی این بحث ها روی فرایند مذاکرات و بستن قرارداد تاثیر می گذارد و آن را دچار تاخیر می نماید. به این ترتیب باشگاه استقلال هم تحت فشار بیشتری قرار می گیرد.

منبع: فرارو

به "طعنه محسن گروسی به محمد دانشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه محسن گروسی به محمد دانشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید