ظرفیت دیزنی لند پاریس با شروع به کار سومین بخش پارک دو برابر می گردد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، شهربازی دیزنی پاریس یکی از پربازدیدترین جاذبه های توریستی فرانسه است و سالیانه میزبان تعداد زیادی توریست است. قرار است در طی یک برنامه بلند مدت بخش های جدیدی به این مجموعه اضافه نمایند.

ظرفیت دیزنی لند پاریس با شروع به کار سومین بخش پارک دو برابر می گردد

گزارش ها نشان می دهد تا سال 2030 سومین بخش از دیزنی لند پاریس آغاز به کار خواهد نمود. بعلاوه تعیین شده که این توسعه همراه است با سه برابر شدن تعداد اتاق های هتل واقع در شهربازی. اوایل سال جاری شهربازی پاریس گفت که حدود 2 میلیارد یورو در این شهربازی سرمایه گذاری شده است.

این توسعه در شهربازی پاریس با تم های مارول، یخ زده (Frozen) و جنگ ستاره ها خواهد بود.

بعلاوه اخیرا اعلام شده است که آنالیز ها و مشاوره ها برای توسعه شهربازی اجرا شده و به نظر می رسد تا سال 2030 ظرفیت این شهربازی به دو برابر افزایش پیدا کند، دو بخش فعلی شهربازی کامل تر می گردد و یک بخش سوم هم به آن ها اضافه خواهد شد.

علاوه بر این قرار است تعداد اتاق های هتلی که در نزدیکی شهربازی و روی خط 4 مترو واقع شده است، از 5800 اتاق به 14700 اتاق برسد. خط 4 مترو شهربازی را به مرکز پاریس متصل می نماید.

این تغییرات در شهربازی باعث ایجاد 1000 شغل مستقیم در برنامه ها، خوراکی، بخش خدماتی و مدیریت می گردد. شرکت والت دیزنی در سال گذشته مسئولیت این شهربازی را بر عهده داشته است. طرح توسعه شهربازی هم در بهمن ماه سال 96 به وسیله رئیس شرکت والت دیزنی و پس از ملاقات با رئیس جمهور فرانسه، ایمانوئل مکرون اعلام شد. جالب است بدانید شهربازی پاریس پربازدیدترین شهربازی اروپا است.

قرار است طرح توسعه از سال 2021 آغاز گردد و تا سال 2030 ادامه یابد و به مرور زمان بخش های مختلف تکمیل گردد. انتظار می رود در انتها عملیات سه بخش تفریحی بزرگ در دسترس بازدیدکنندگان باشد.

در بخش های اضافه شده یک ترن هوایی جادویی وجود خواهد داشت و یک اجرای صحنه ای زنده. بعلاوه بخش هایی با تم یخ زده و جنگ ستارگان هم اضافه خواهند شد.

شرکت دیزنی لند عقیده دارد که این تغییرات در شهربازی پاریس بزرگترین تغییرات ایجاد شده در آن از زمان تأسیس اش در سال 1992 خواهد بود و همکاری و تعهد دیزنی لند برای ایجاد این تغییرات باعث می گردد فعالیت های این شرکت بسیار برجسته تر به نظر برسد. دیزنی لند پاریس در زمینی به مساحت 2230 هکتار و حدود 50 کیلومتر بیرون از مرکز پاریس قرار گرفته است. اما بر اساس گزارشات سال 2016 تنها نیمی از شهربازی فعال است.

با این حال تا به امروز بیش از 320 میلیون بازدیدکننده توریستی داشته است و این خود باعث می گردد این شهربازی مزیتی برای ساکنان محلی باشد، چون می توانند در آن مشغول به کار شوند. در حال حاضر حدود 16000 نفر در یان شهربازی مشغول به کارند.

اکما مرکز شهربازی های اروپا پس از ساخت اولیه شهربازی و کوشش برای افزایش بازدیدکنندگان آن با مشکل اقتصادی شدید روبرو شد و در نتیجه نتوانست آن را تکمیل کند.در سال 2017 شرکت والت دیزنی مسئولیت این شهربازی را به عهده گرفت تا آن را تکمیل کند.

در حال حاضر دیزنی لند پاریس شامل دو پارک اصلی است که یکی حالتی افسانه ای دارد و پارک دیزنی لند نامیده می گردد و دیگری استودیو پارک دیزنی والت است. 7 هتل و 2 فروشگاه بزرگ و یک زمین گلف هم در نزدیکی آن وجود دارد.

منبع: کجارو / dailymail.co.uk

به "ظرفیت دیزنی لند پاریس با شروع به کار سومین بخش پارک دو برابر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت دیزنی لند پاریس با شروع به کار سومین بخش پارک دو برابر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید