عرضه صنایع دستی یزد در 35 بازارچه نوروزی ، معرفی هنرهای سنتی یزد در نمایشگاه سی و یکم

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد گفت: 35 بازارچه در نوروز 98، صنایع دستی یزد را به میهمانان نوروزی عرضه می نماید.

عرضه صنایع دستی یزد در 35 بازارچه نوروزی ، معرفی هنرهای سنتی یزد در نمایشگاه سی و یکم

محمدرضا دهقان مهرجردی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد، در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ فناوری و تکنولوژی با اعلام این خبر اضافه نمود: در راستای تقویت اقتصاد صنایع دستی و وضعیت مالی هنرمندان این حوزه، بازارچه های صنایع دستی در نوروز 98 در اکثر شهرستانهای استان یزد برپا می گردد.

دهقان مهرجردی در ادامه با اشاره به نمایش زنده بعضی رشته های صنایع دستی در این بازارچه ها گفت: ایام نوروز بهترین فرصت برای فروش، عرضه و معرفی محصولات صنایع دستی استان به گردشگران داخلی و خارجی می باشد و تمام کوشش ما این است با توجه به استقبال سال های گذشته، گام های موثری در جهت توسعه و گسترش بازارچه های صنایع دستی استان برداشته گردد.

وی در سرانجام خاطر نشان ساخت: این بازارچه ها با بیش از 300 غرفه در قطب های گردشگری و مکان های تاریخی پر بازدید اکثر شهرستانهای استان، از 28 اسفندماه لغایت 12فروردین ماه مستقر خواهند بود.

او در سرانجام صحبت های خود با اشاره به برگزاری سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در تهران از علاقه مندان به صنایع دستی استان یزد دعوت کرد تا با حضور در این نمایشگاه از نزدیک صنایع دستی این استان را ببینند.

منبع: میراث آریا

به "عرضه صنایع دستی یزد در 35 بازارچه نوروزی ، معرفی هنرهای سنتی یزد در نمایشگاه سی و یکم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه صنایع دستی یزد در 35 بازارچه نوروزی ، معرفی هنرهای سنتی یزد در نمایشگاه سی و یکم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید