برای مشاهده قدرت ایران در عبور از تحریم ها به تهران سفر کنید

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، خبرنگاران: رئیس اتاق بازرگانی ایتالیا با اذعان به اینکه از رفاه و آسایش و فعالیت مردم ایران در سایه تحریم ها غافلگیر شده است، گفت: تصور ما درباره اینکه تحریم ها زندگی و اقتصاد ایران را فلج نموده، یک اشتباه بود.

برای مشاهده قدرت ایران در عبور از تحریم ها به تهران سفر کنید

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، سیلوانو پاسکونو رئیس اتاق بازرگانی ایتالیا گفت که بازار مالی ایران از پتانسیل بالا و رو به رشدی برخوردار است و این موضوع موجب شده شرکت های ایتالیایی از این بازار صرف نظر نکنند.

وی اضافه کرد: ما اصلاً باور نمی کردیم که مردم ایران و شرکت های ایرانی آن قدر در رفاه و آسایش و فعالیت باشند، تصور ما این بود که تحریم های اعمال شده، زندگی و اقتصاد ایران را فلج نموده است اما ما امروز شاهد خلاف این تصور هستیم و از این موضوع تعجب نموده ایم.

وی گفت: همین جا تصمیم گرفته ایم سال آینده با دو سه برابر بیشتر از تعداد شرکت های حاضر در این نمایشگاه، به تهران بیاییم و حضور بیشتری داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی ایتالیا با بیان اینکه این تحریم ها به ضرر شرکت های اروپایی و به ویژه ایتالیایی بوده است، گفت: ما با یاری و همکاری دولت ایتالیا به ایران آمدیم و بعد از دیدن ایران از نزدیک، علاقه مندیم که در زمینه صنعت، ماشین آلات سنگین و دیگر موضوعات مالی همکاری کنیم، چون دیدیم که به ایران نیاز داریم.

نخستین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا که اولین نمایشگاه اختصاصی کشورهای اروپایی در ایران محسوب می گردد، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه شرکت های مختلف ایتالیایی نوین ترین و جدیدترین توانمندی های خود در حوزه های مختلف ساختمانی، معماری داخلی، معماری شهرسازی، نماهای ساختمانی، شهرسازی و طراحی و مشاوره دکوراسیون داخلی را ارائه نموده اند.

منبع: تسنیم

به "برای مشاهده قدرت ایران در عبور از تحریم ها به تهران سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای مشاهده قدرت ایران در عبور از تحریم ها به تهران سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید