عکس ، نخستین زن لاتین که روی جایگاه کارگردانی دو فیلم بزرگ می نشیند

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، ایوا لونگوریا با تجربه بازی در سریال کدبانوهای درمانده آماده می گردد تا سال آینده در قامت نخستین بانوی لاتینی دو پروژه بزرگ را برای استودیوهای فیلمسازی کلید بزند.

عکس ، نخستین زن لاتین که روی جایگاه کارگردانی دو فیلم بزرگ می نشیند

به گزارش خبرنگار وبلاگ فناوری و تکنولوژی به نقل از گاردین، همزمان با ایفای نقش گابریل در کدبانوهای درمانده بین سال های 2004 تا 2012، لونگوریا سرگرم نوشتن خاتمه نامه دوره کارشناسی ارشد خود درباره یک موضوع بحث انگیز بود؛ لزوم داشتن تعداد بیشتری لاتینا (زنان از نسل و نژاد آمریکای لاتین) در حوزه های علم، فناوری، مهندسی و ریاضی در آمریکا. او عمیقا سیاسی، صریح و حالا چهره ای پیروز پشت دوربین است.

لونگوریای 44 ساله سال آینده میلادی دو فیلم بلند داستانی می سازد تا نخستین لاتینا باشد که روی جایگاه کارگردانی دو پروژه بزرگ استودیویی در هالیوود می نشیند. او برای ساختن یکی از این فیلم ها رقابتی ساخت با 30 کارگردان دیگر داشت تا پیروز شد پروژه زندگینامه ای فلامین هات را از آن خود کند؛ فیلمی درباره زندگی یک تاجر مکزیکی که مالک شرکت سازنده چیتوزهای فلامین هات است.

این بازیگر آمریکایی با سومین همسر خود خوزه باستن (غول دنیای رسانه مکزیک) در بورلی هیلز زندگی می نماید و یک پسر یک ساله به نام سانتیاگو دارد. به عنوان یک مکزیکی-آمریکایی که در تگزاس بزرگ شده، لونگوریا با موانعی ویژه در زندگی روبه رو بود، به ویژه به دلیل داشتن پوستی تیره تر از سه خواهر دیگرش. او سال 2012 یک بنیاد خیریه راه انداخت که هدف آن ارائه خدمات ویژه به زنان با تبار لاتین است.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، نخستین زن لاتین که روی جایگاه کارگردانی دو فیلم بزرگ می نشیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، نخستین زن لاتین که روی جایگاه کارگردانی دو فیلم بزرگ می نشیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید