فتحی: شفر هر بازیکنی را خواست خریدم، من بروم گل بزنم؟

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال صحبت هایی را درباره اتفاقات اخیر درباشگاه انجام داده است. اظهاراتی که شاید شکاف ها را بیشتر کند و شاید هم باعث آشتی میان او و مخالفان گردد.

فتحی: شفر هر بازیکنی را خواست خریدم، من بروم گل بزنم؟

امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال که خودش را درتنگنا می بیند درواکنش به شرایط اقتصادی باشگاه و اعتراض بازیکنان چنین گفته است: حقیقت ماجرا این است که من از تیمم گله دارم. وقتی در اتاق من باز است و بازیکنان می توانند راحت نزد من بیایند، چرا باید چنین مسائلی مطرح گردد؟ من 8 روز پیش قبل از بازی با پیکان در اردوی تیم حضور داشتم و بازیکنان همین مسائلی که در مصاحبه ها عنوان کردند به من گفته بودند. تعجب می کنم وقتی به آنها قول دادم که مسائل به زودی حل می گردد، چطور دوباره این مسائل بازگو شده است؟ شب قبل از بازی با پیکان، پژمان منتظری، روزبه چشمی، مهدی رحمتی و خیلی دیگر از بازیکنان همین صحبت ها را با من مطرح نموده بودند و به آنها گفتم من پیگیر حواله های بازیکنان هستم و الان هم می گویم؛ قطعا این حواله ها پول خواهد شد و درصد قابل توجهی از قرارداد آنها پرداخت می گردد. این دین باشگاه به بازیکنان است و طی چند روز آینده مشکل حل می گردد، ولی برای خودم سوال است که وقتی من چهره به چهره با بازیکنان حرف زده ام و می توانم آنها را ببینم، چگونه این صحبت ها به مطبوعات کشیده شده است؟ مگر آنکه چیزی پشت پرده باشد که من از آن بی اطلاع باشم.

فتحی درواکنش به اعتراض های شفربه زمین تمرین هم این توضیحات را ارائه کرد: خود شفر با درخواست کتبی از ما خواست که زمین پژوهشکده را اجاره کنیم. ما هم قراردادش را بستیم. چطور آن زمان زمین خوب بود؟ نظر سرمربی این بوده که زمین دیگری می خواهد و من همواره به او احترام گذاشتم، الان هم در کوشش هستیم زمین دیگری در اختیار بگیریم تا به صورت میانگین برنامه تمرینات را تغییر بدهیم. فقط سوالم این است که چرا آن زمانی که درخواست زمین تمرین کردم، نگفتند زمین پژوهشکده دوش ندارد؟ الان هم همه توانم را گذاشته ام تا ظرف این چند روزه یک زمین خوب در اختیار بگیریم. نکته جالبی به شما بگویم. فتحی درواکنش به اعتراض بازیکنان به تعداد معاونان باشگاه نیست گفت: باشگاه یک چارتی دارد و اگر معاون کم یا زیاد دارد به کسی ارتباط ندارد. این موضوعات نه به بازیکنان ارتباط دارد و نه به دیگران. بازیکن مطالباتی دارد که باید برابر مقررات نسبت به پرداخت آنها اقدام کنیم و باید در چارچوب وظایفش عمل کند.

فتحی با اشاره به اقدام هایی که برای شفرانجام داده به حرف هایش ادامه داد: شفر تبریزی را خواست و احتیاج نیست سختی های جذب این بازیکن را اشاره کنم. هنوز هم درگیر مسائل پرداخت مطالبات ذوب آهن هستیم. سرمربی تیم درخواست الحاجی گرو و نویمایر را کرد که در کمترین زمان این کار را کردیم. وقتی نیم فصل تمام شد، حس کردیم دو خارجی ما نمی توانند احتیاجهای سرمربی را برآورده نمایند و بدون کوچک ترین دردسری آنها را از تیم جدا کردیم. در نیم فصل هم که زمان بسیار سختی پیش رویمان بود، سه بازیکن خارجی و امید نورافکن را جذب کردیم. این کارهایی بود که من می توانستم انجام دهم. من که نمی توانم بازی کنم و گل بزنم! من نمی توانم در خط دفاع باشم و گل نخورم . وظیفه یک مدیرعامل چیست؟ درخواست های کادر فنی را اجرا کند که ما این کار را کردیم، البته قطعا ما ایراداتی داریم و بدون عیب نیستیم. ولی باید بدون حب و بغض اگر اشتباهی کردیم، این را بگوییم . اینکه شما فکر کنید باشگاه کوتاهی نموده اشتباه است . شفر زحماتش را کشیده و بازیکنان هم همین طور ، به هر حال آنها باخته اند و این هم جزئی از فوتبال است. هوادارانمان ناراحت نباشند و مطمئنا در هفته های آینده اتفاقات بهتری خواهد افتاد. ما یک بازی در نیم فصل بردیم و یک بازی باختیم. پرسپولیس هم از دو بازی یک بازی را برده و یک بازی را باخته.

1

منبع: ایران ورزشی

به "فتحی: شفر هر بازیکنی را خواست خریدم، من بروم گل بزنم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: شفر هر بازیکنی را خواست خریدم، من بروم گل بزنم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید