اخبار اقتصادی

پاکستان جنگنده های نو می خرد، عکس

بنابر گزارش هایی که صحبت های فرماندهان نیروی هوایی و ارتش چین را نقل می کنند، پاکستان می تواند جنگنده رادارگریز Shenyang FC-31 یا J-31 ساخت چین را خریداری کند.

28 دی 1402

10 شغلی که بیشتر در معرض خطر قرار دارند ، خیز هوش مصنوعی برای تصرف مشاغل انسانی

متخصصان در گزارشی به ده شغل که به احتمال زیاد به وسیله هوش مصنوعی از انسان گرفته خواهد شد و بعلاوه تعداد کمی از مشاغلی که کمتر در معرض خطر هستند اشاره نموده اند.

15 مرداد 1402

سفیر ایران در امارات: مردم به زودی آثار مثبت رویکرد همسایگی دولت را خواهند دید

رضا عامری گفت: این نوید را می دهیم که رویکرد تقویت روابط با همسایگان، هرچه زودتر آثار مثبت خود را در صحنه داخلی برای ملت ایران و در صحنه منطقه ای و بین المللی خواهد داشت .

3 تیر 1402

خانه ای که با نمک، آفتابگردان و ادرار ساخته شده!

در یک تعمیرگاه سابق راه آهن در شهر آرل در جنوب فرانسه، فلاسک هایی از جلبک های سبز رنگ روی قفسه ای در حال جوشیدن است؛ در اتاقی که به نظر می رسد تلاقی بین یک آزمایشگاه مدرن و خلوتگاه دم کردن معجون جادوگران است.

22 خرداد 1402

سلطان عمان وارد تهران شد ، کدام مقام دولتی به سلطان عمان خوشامد گفت؟

سلطان عمان با استقبال معاون اول رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد، وارد تهران شد.

8 خرداد 1402

معرفی انواع گیربکس های بازار، کدام گیربکس قابلیت بهتری دارد؟

امروزه خودرو ها برحسب نوع کاربردی که دارند با انواع گیربکس های دستی و اتوماتیک عرضه می شوند. گیربکس های اتوماتیک انواع مختلفی دارند. گیربکس AMT، اتوماتیک CVT، دوکلاچه DCT و اتوماتیک AT از جمله گیربکس های اتوماتیکی است که روی خودرو های امروزی استفاده می گردد.

4 اردیبهشت 1402

بلای بزرگی که بیت کوین سرمان می آورد

زومیت نوشت: افرادی که نگران تغییرات اقلیمی هستند مدت ها است که درباره انرژی مورداستفاده استخراج رمزارز هشدار می دهند، بااین حال بر اساس تحقیقات تازه، شرایط بسیار بدتر از آن است که فکرش را می کردیم.

22 فروردین 1402

قیمت گوشی های شیائومی دوشنبه هشت اسفند 1401

می 11 اولترا یکی از گران ترین گوشی های شیائومی است. فرشنده های موبایل نسخه 512 گیگ می 11 اولترا را نزدیک 40 میلیون و نسخه 256 گیگ گوشی شیائومی 12 پرو را به عنوان یکی دیگر از گوشی های گرانقیمت این برند، حدود 34 میلیون می فروشند.

9 اسفند 1401

گلکسی S23 اولترا، ناقابل 70 میلیون!

گلکسی S23 اولترا تقریبا یک هفته پس از رونمایی رسمی، در بازار ایران مشاهده شد. به شکل طبیعی قیمت چنین محصولی باید گران تر از حد معمول باشد، چون از یک طرف تازه و نوبرانه است و از طرف دیگر به عنوان آخرین مدل گوشی سامسونگ قدم به میدان رقابت می گذارد. قیمت پایه...

25 بهمن 1401

5 نکته مهم در هنگام خرید کتاب

این نکات مهم را به هنگام خرید کتاب حتما رعایت کنید تا برترین انتخاب را داشته باشید.

15 بهمن 1401

عشق در سفر ، آیا می توان عشق را در سفر پیدا کرد !؟

سوال های زیادی در خصوص سفر و سفر کردن از توریستان پرسیده می گردد. یکی از سوال هایی که از من زیاد می پرسند این است که آیا وقتی همواره در حال سفر هستید، داشتن یک رابطه سخت نیست !؟ و پاسخ بی رحمانه این سوال این است که : بله، خیلی سخت است که وقتی همواره در حال...

16 دی 1401

مواد شیمیایی مهم و حیاتی در تصفیه آب کدامند؟

مواد شیمیایی تصفیه آب هر کدام به نوعی حیاتی و ضروری هستند، زیرا هر ماده ای برای حذف نوعی از آلاینده کاربرد دارد. مهم ترین و حیاتی ترین محصولات شیمیایی تصفیه آب شامل کربن اکتیو، رزین سختی گیر، سیلیس، آنتراسیت و بسیاری از مواد شیمیایی دیگر می باشد. یکی...

23 آذر 1401

معرفی ظرفیت ها کاشان را به مقصد نهایی گردشگران تبدیل می نماید

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، معرفی ظرفیت ها کاشان را به مقصد نهایی گردشگران تبدیل می نماید.

20 آذر 1401

بررسی گوشی شیائومی 12؛ کوچک اما سریع و قدرتمند

شیائومی 12 در میان گوشی های موبایل امروزی که حداقل 6.4 اینچی هستند، با اندازه 6.2 یکی از کوچک ترین گوشی های موجود در بازار محسوب می شود؛ اما با این حال بسیار سریع، قدرتمند و پر از قابلیت های خوب و مجذوب کننده است. در این مطلب به بررسی شیائومی 12 می پردازیم تا...

18 آذر 1401

تلاش برای تبدیل قلعه سرشیر فلاورجان اصفهان به منطقه نمونه گردشگری

میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، تلاش برای تبدیل قلعه سرشیر فلاورجان اصفهان به منطقه نمونه گردشگری صورت می پذیرد.

3 آذر 1401

هدف گذاری در جهاد تبیین پرهیز از دو قطبی سازی باشد

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با تأکید بر حفظ وحدت در جامعه و تمرکز بر روی اشتراکات گفت: باید هدف گذاری اصلی در جهاد تبیین یکپارچگی اجتماعی و پرهیز از دو قطبی سازی باشد.

23 آبان 1401

صادرات 5.5 تن خاویار به 33 کشور جهان

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برنامه های آینده برای 100 تن خاویار و 20 تن گوشت خاویار برنامه ریزی کردیم.

27 مهر 1401

معاون وزیر راه: در 12 شهر نو زمین ویلایی به مردم واگذار می گردد

معاون وزیر راه و شهرسازی از اجرای برنامه مسکن تدریجی برای دهک های هدف جامعه اطلاع داد و گفت: در 12 شهر نو زمین ویلایی برای ساخت مسکن به مردم واگذار می گردد.

26 مهر 1401

طرح انتقال آب به تصفیه خانه سنندج به زودی به اتمام می رسد

زاری کوشا گفت: پروژه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج تا 10 روز آینده به اتمام می رسد و تا به امروز بیش از 750 میلیارد تومان اعتبار به این طرح تخصیص یافته است.

25 مهر 1401

امروز بازدید بچه ها و نوجوانان از موزه حیات وحش هفت چنار رایگان است

شهردار منطقه، 10 از رایگان شدن بازدید بچه ها و نوجوانان از موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار به مناسبت هفته ملی کودک اطلاع داد.

22 مهر 1401
تعداد: (334)