قهرمان فرهادی به یک قدمی اسکار رسید

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، تهران (پانا) - فیلم نماینده ایران در اسکار به لیست کوتاه نامزدهای ماقبل نهایی بخش بین الملل دوره نود و چهارم راه پیدا کرد.

قهرمان فرهادی به یک قدمی اسکار رسید

به گزارش ورایتی، آموزشگاه علوم و هنرهای سینمایی اسکار لحظاتی پیش 22 دسامبر (بامداد یک دی) لیست کوتاه نامزدهای بخش های برترین ترانه، برترین موسیقی متن، برترین مستند کوتاه، برترین فیلم کوتاه، برترین انیمیشن کوتاه، برترین صدا، برترین چهره پردازی و آرایش مو، برترین جلوه های تصویری، برترین مستند بلند و برترین فیلم بین الملل را در حالی معرفی کرد که در بخش بین الملل این دوره نام فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی به عنوان یکی از پانزده فیلم لیست کوتاه بخش بین الملل به چشم می خورد.

در بخش بین الملل سال جاری 93 کشور نماینده خود را برای شرکت در اسکار معرفی نموده بودند که البته کشور اردن نماینده خود را در لحظات آخر به علت جنجال های پیش آمده برای فیلم، کنار گذاشت.

لیست کامل نامزدهای بخش برترین فیلم بین الملل:

آزادی بزرگ از اتریش، زمین بازی از بلژیک، لونانا: یک گاومیش در کلاس از بوتان، فرار از دانمارک، کوپه شماره 6 از فنلاند، بره از ایرلند، قهرمان از ایران، دست خدا از ایتالیا، ماشین من را بران از ژاپن، کندو از کوزوو، دعا برای به سرقت رفته از مکزیک، بدترین انسان دنیا از نروژ، کلیسای پلازا از پاناما و رییس خوب از اسپانیا.

لیست کامل نامزدهای بخش برترین مستند بلند:

صعود، آتیکا، بیلی آیلیش: دنیا کمی تار است، فایا دایی، اولین موج، فرار، در همان نفس، جولیا، رییس جمهور، صف مردم، رهانیدن، ساده مثل آب، تابستان روح، زیرزمین مخملی، نوشتن با آتش

منبع: خبرگزاری پانا

به "قهرمان فرهادی به یک قدمی اسکار رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان فرهادی به یک قدمی اسکار رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید