مجموعه کوهستان نیاوران چطور جایی است؟

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، اگر برای سرگرمی یک روزه در تهران دنبال یک جای خوب هستید، مطلب امروز ما در خصوص مجموعه باغ کوهستان نیاوران به درد شما می خورد. چرا؟ چون در این مجموعه سرگرمیی - ورزشی، تقریبا هر چیزی که می تواند به عنوان سرگرمی حالتان را خوب کند، وجود دارد.

مجموعه کوهستان نیاوران چطور جایی است؟

مجموعه کوهستان دقیقا چطور جایی ست؟

همانطور که از اسمش هم پیداست، اینجا یک مجموعه بزرگ و مجهز است. خب حالا در این مجموعه چه چیزهایی وجود دارد؟ فرض کنید قرار است در یک روز تعطیل، چند نفری بیرون بروید. یکی می گوید که برویم طبیعت گردی، دیگری می گوید که در یک کافه یا رستوران شیک بنشینیم و خوش بگذرانیم.

دوستِ دیگری هم که کمی هوادار هیجان است، پیشنهاد یک بازی مانند پینت بال را به میان می کشد. حالا چطور می خواهید برنامه ریزی کنید؟ اگر نظر ما را بخواهید، برترین گزینه شما رفتن به کافه باغ کوهستان است. چرا؟ چون مجموعه کوهستان به نوعی طراحی شده است که بتواند بیشتر سلیقه ها را در یک مجموعه پوشش بدهد.

کافه باغ کوهستان چه بخش هایی دارد؟

حالا که ادعا داریم اگر در چنین روزی به این مجموعه بروید، خوش می گذرد، پس باید قبل از رفتن مطمئن شویم. بخش های زیر در مجموعه تفریحی ورزشی کوهستان وجود دارند:

  • باغ رستوران کوهستان
  • کافه کوهستان
  • مجموعه پینت بال کوهستان
  • نگارخانه کوهستان

برای اینکه بتوانیم اطلاعات دقیق تر و به دردبخورتری برای شما آماده کنیم، تصمیم گرفتیم از نظرات کابرانی که قبلا کافه کوهستان را شخصا دیده اند، استفاده کنیم. این کاربران نظرات خودشان را در وبسایت های گوناگون و مهم تر از همه، در آنالیز های گوگل به اشتراک گذاشته بودند.

بیشتر از همه چیز، کاربران در خصوص طبیعت و چشم انداز کافه باغ کوهستان صحبت نموده بودند. مکانِ این کافه به نوعی است که هر طرف از آن، درخت و سرسبزی است و اگر وارد آن شوید، احساس خواهید کرد که در یک پارک جنگلی هستید.

تجربه غذا خوردن در باغ رستوران کوهستان، زمانی که آواز پرنده ها، صدای آب و هوای خنک جنگلی در اطراف شماست تجربه ای است برای بسیاری از کاربران ارزش نوشتن داشت. یکی دیگر از نقاط قوت رستوران های مجموعه کوهستان نیاوران این است که در آن غذاهای ایرانی، چینی و ایتالیایی (پیتزا، ساندویچ و…) وجود دارد تا هر کسی بتواند بر اساس سلیقه خودش تصمیم بگیرد.

حالا بیایید ببینیم پینت بال کوهستان چه مجذوب کنندهیتی برای هیجان طلبان دارد. کاربرانی که در زمین پینت بال این مجموعه بازی نموده اند اول از همه از کیفیت اسلحه های آن راضی بودند. ولی مهم تر از آن، حس و حالی است که بازی در چنین زمینی می تواند به شما بدهد.

کل زمین بازی در محیطی سرسبز و جنگلی طراحی شده است و از تنه درختان و صخره های طبیعی به عنوان موانع و سنگرهای بازی استفاده شده که آن را به یک زمین بازی واقعی و مجذوب کننده تبدیل می نماید.

تا یادمان نرفته، این موضوع را هم بهتر است بگوییم که اگر ماشین شخصی ندارید، رفتن به این مجموعه می تواند کمی برای شما سخت باشد چون هنوز حمل و نقل عمومی دسترسی خوبی به این مجموعه ندارد. البته همین موضوع یکی از نقاط قوت مجموعه هم است چراکه از رفت و آمد و سر و صدای ماشین ها به دور است و یک آرامش طبیعی همواره در آن وجود دارد.

اطلاعات مجموعه کوهستان نیاوران در یک نگاه

  • وای فای رایگان دارد
  • پارکنیگ دارد (اما در روزهای تعطیل ممکن است کمی شلوغ باشد)
  • فضایی برای سیگار کشیدن دارد

ساعات کاری مجموعه کوهستان نیاوران: هر روز از ساعت 9 صبح تا 12 شب

شماره تماس مجموعه کوهستان نیاوران: 7025 2611 021

آدرس مجموعه کوهستان نیاوران: تهران، خیابان شهید باهنر، انتهای خیابان شهید صادقی قمی

آدرس مجموعه کوهستان نیاوران روی گوگل مپ

راستی ما مطلب دیگری هم داریم که در آن تعدادی از برترین کافه های تهران از نظر مردم را معرفی و آنالیز نموده ایم. اطلاعات این مقاله به درد شما خواهد خورد.

هنوز نرفته اید؟

مساله عجیبی که در خصوص مجموعه کوهستان نیاوران وجود دارد این است که هنوز بین طبیعت گردان و کافه گردان زیاد شناخته شده نیست. اما شما حالا می توانید از این فرصت بهره ببرید تا یک روز خلوت از این مجموعه لذت ببرید. راستی اگر تجربه یا اطلاعات خاصی در خصوص این مجموعه به دست آوردید به ما هم خبر بدهید تا راهنما اضافه کنیم.

منبع:عـلی بـابا

منبع: دیجیاتور

به "مجموعه کوهستان نیاوران چطور جایی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه کوهستان نیاوران چطور جایی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید