مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از برنامه بهداشتی جدید فیس بوک تا دستبند سلامتی جدید هواوی

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از برنامه بهداشتی جدید فیس بوک تا دستبند سلامتی جدید هواوی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بر اساس گزارشهایی که از سوی شرکت اپل منتشر شده است، این شرکت طی سال آینده آیفونهایی با نمایشگر پروموشن اولد 120 هرتزی وارد بازار خواهد نمود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس خبرهایی که اخیرا منتشر شده است، دستبند هواوی باند 4 پرو با ویژگی های جدید نسبت به نسخه های پیشین در راه است. این دسبتند یکی از امیدهای جدید شرکت هواوی در حوزه گجت های پوشیدنی محسوب می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بسیاری از کاربران اپل واچ از روشهای استفاده از ساعت خود آگاه نیستند. اما بعضی از روشهای کار با اپل واچ بسیار ساده تر از آن است که به نظر می رسد. این روشها را می توان به سرعت آموخت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها به شکل دائم بین خبرهای دنیای فناوری درباره تازه های دنیای تلفن همراه می شنویم. در این خبرها نام بعضی از برندها مثل سامسونگ، هواوی، اپل و ... بیشتر شنیده می گردد اما به نظر می رسد خبرها درباره برندهایی مثل ال جی چندان داغ نیست و بیشتر نگران کننده است تا شادی آور.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت فیس بوک تقریباً یک سال و نیم پس از رسوائی کمبریج آنالیتیکا که به نوعی برنامه سوالات بهداشتی و سلامتی بود بار دیگر ابزاری به نام بهداشت پیشگیرانه را راه اندازی نموده است تا کاربران خود را وادار به آنالیز های منظم سلامتی خود و اتصال آنها به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از برنامه بهداشتی جدید فیس بوک تا دستبند سلامتی جدید هواوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از برنامه بهداشتی جدید فیس بوک تا دستبند سلامتی جدید هواوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید