والورده: حریفان بارسلونا از دست مسی، هم در عذاب هستند و هم لذت می برند

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل بتیس به تمجید از فوق ستاره آرژانتینی تیمش پرداخت.

والورده: حریفان بارسلونا از دست مسی، هم در عذاب هستند و هم لذت می برند

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، بارسلونا بار دیگر با درخشش لیونل مسی و هت تریک او که شامل دو گل تماشایی می شد، پیروز شد میزبانش رئال بتیس را در هفته بیست و هشتم لالیگا شکست دهد و با توجه به شکست اتلتیکومادرید در خانه بیلبائو، حاشیه امنیتش را در صدر جدول رده بندی لالیگا را به 10 امتیاز افزایش داد.

مسی در این بازی سه گل زد که آخرین گل او - یک ضربه چیپ تماشایی از بیرون محوطه جریمه - طرفداران بتیس در استادیوم بنیتو ویامارین را مجاب کرد به احترام او از جای خود بلند شده و ایستاده تشویقش نمایند، اتفاقی که برای ارنستو والورده، سرمربی آبی و اناری ها غافلگیر نماینده نبود.

والورده در نشست خبری پس از بازی به وبلاگ فناوری و تکنولوژی گفت: حریفان ما از دست مسی هم در عذاب هستند و هم از تماشای بازی های او لذت می برند. بازی امشب او خارق العاده بود. او سه گل زد و دیگر گل ما را هم ساخت. مردم به استعداد او پی برده اند. آنها از تماشای مسی در اوج لذت می برند و برای او به خاطر جایگاهی که دارد احترام قائل هستند.

بتیس در نیمه اول بازی موقعیت های فراوانی خلق کرد، اگرچه هیچیک از این موقعیت ها آنطور که باید و شاید دروازه بارسلونا را تهدید نکرد.

والورده که تیمش چهارشنبه هفته پیش هم در لیگ قهرمانان اروپا لیون را با نتیجه ای پر گل شکست داده بود، اضافه کرد: ما از یک بازی پرفشار در هفته گذشته به این بازی رسیده بودیم. سخت فشار آوردیم و چند باری هم ریسک کردیم. می دانستیم که حریف ما را تحت فشار می گذارد و برای مدتی طولانی تملک توپ خواهد داشت. آنها به شیوه ای کنترل نشده بازی می کردند، دست به ریسک می زند و دروازه ما با هر سانتری که آنها انجام می دادند تهدید می شد.

سرمربی بارسلونا درباره افزایش حاشیه امنیت تیمش در صدر جدول رده بندی لالیگا به 10 امتیاز و نزدیک تر شدن به قهرمانی، تأکید کرد: بازی امروز برای ما یک بازی حیاتی بود به خصوص بعد از باخت اتلتیکومادرید (مقابل بیلبائو). ما گام مهمی برداشته ایم اما هنوز باید محتاط باشیم. اینجا لیگ است و ما باید محتاط باشیم چون هنوز تیم های تعقیب نماینده می توانند این فاصله را جبران نمایند. پس باید به کارمان ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "والورده: حریفان بارسلونا از دست مسی، هم در عذاب هستند و هم لذت می برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: حریفان بارسلونا از دست مسی، هم در عذاب هستند و هم لذت می برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید