پاری سن ژرمن تکلیف بارسلونا را برای خرید نیمار معین کرد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، باشگاه پاری سن ژرمن شرط فروش موافقت با بازگشت ستاره برزیلی اش به بارسلونا را اعلام نموده است.

پاری سن ژرمن تکلیف بارسلونا را برای خرید نیمار معین کرد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، بعد از مخالفت اولین با نتقال نیمار به بارسلونا، ظاهراً اکنون موضع باشگاه پاری سن ژرمن در خصوص این جابجایی تغییر نموده است.

بارسلونا برای پس دریافت ستاره برزیلی اش از PSG پیشنهادهای متفاوتی در قالب معاوضه بازیکن به طرف فرانسوی ارائه نموده بود که البته همه آنها رد شد. دلیل آن هم وجود بعضی اختلافات و کدورت های قدیمی در روابط میان دو باشگاه عنوان شده بود.

اکنون اما به نظر می رسد که موضع باشگاه فرانسوی درباره فروش بازیکن ناراضی اش تغییر نموده هرچند که باز هم شروط خاص خودش را برای موافقت با جابجایی نیمار دارد.

طبق آخرین گزارش ها، پاری سن ژرمن با بازگشت نیمار به بارسلونا موافقت خواهد نمود به شرط آنکه این باشگاه علاوه بر پرداخت 50 میلیون یورو، دو بازیکن خود فیلیپه کوتینیو و نلسون سمدو را هم راهی پارک دو پرنس کند. بارسلونا پیش از این هم مخالفتی با فرستادن کوتینیو به پاریس نداشته اما همیشه تأکید نموده که قصد فروش سمدو را ندارد، البته بارسلونا در پستی که سمدو بازی می نماید (دفاع راست) یک گزینه قابل اعتماد دیگر مانند سرخی روبرتو هم دارد.

PSG در حالی این شرط را گذاشته که تا پیش از این گفته بود تحت هیچ شرایطی به فروش نیمار با رقمی زیر 222 میلیون یورو، یعنی همان رقمی که دو سال پیش برای خرید این بازیکن از بارسلونا پرداخت نموده بود - رضایت نمی دهد.

در همین حال نشریه پاریسین فرانسه نوشته با همه اخباری که درباره انتقال نیمار منتشر شده، هیچ یک از دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید هنوز پیشنهادی رسمی بابت جذب این بازیکن برزیلی به پاری سن ژرمن ارائه ننموده اند و بسیار بعید است که PSG با انتقال قرضی او هم موافق کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاری سن ژرمن تکلیف بارسلونا را برای خرید نیمار معین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاری سن ژرمن تکلیف بارسلونا را برای خرید نیمار معین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید