پیشنهاد بازیگر خوب بد جلف برای ریشه کن کردن بیکاری

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، بازیگر فیلم کشتی آنجلینا گفت: حمایت از کمپین خرید کالای ایرانی به ریشه کنی بیکاری در کشور یاری می نماید.

پیشنهاد بازیگر خوب بد جلف برای ریشه کن کردن بیکاری

فرهنگ > سینما - ایرنا نوشت: بازیگر فیلم سینمایی کشتی آنجلیکا گفت: حمایت از کمپین خرید کالای ایرانی، به ریشه کنی بیکاری در کشور یاری می نماید.

مجید مظفری اضافه نمود: برای حمایت از تولیدات داخلی باید دولت با تمام توان وارد این عرصه گردد. او گفت: دولت می تواند با کاهش واردات، ارائه تسهیلات گمرکی به تولیدنمایندگان برای افزایش صادرات و غیره از تولیدنمایندگان کشور حمایت کند. بازیگر فیلم سینمایی سگ کشی اضافه نمود: می توانیم در این عرصه از تجربیات پیروز سایر کشورها همچون چین بهره مند شویم.

او ادامه داد: مردم ایران زمین هیچ گاه نمی خواهند از تولیدنمایندگان وطنی حمایت ننمایند اما باید تولیدات نیز از لحاظ کیفیت دارای ارزش بالایی باشند. مدیر کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: خرید کالای ایرانی در ایجاد اشتغال در کشور سهم بسزایی دارد زیرا سبب گردش چرخه کاری افراد زیادی اعم از تولیدنماینده، فروشنده، واسطه گر، کارمند بانک، رانندگان و غیره می گردد.

او یادآور شد: به طور حتم خرید هر کالای ایرانی سبب اشتغال افراد زیادی به صورت زنجیره وار می گردد و اگر این فرایند ادامه یابد بیکاری ریشه کن می گردد.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشور اضافه نمود: به نوبه خود و به عنوان یک ایرانی سعی می کنم از تولیدات داخلی استفاده کنم اما شرط اصلی برای من کیفیت مناسب و مطلوب کالای مورد احتیاج است. وی با استقبال از راه اندازی کمپین خرید کالای ایرانی گفت: باید تمام مردم ایران از این کمپین حمایت نمایند، زیرا سبب رونق اشتغال و خروج بنگاه های مالی از حالت ورشکستگی می گردد.

مجله اینترنتی وبلاگ فناوری و تکنولوژی

منبع: setare.com

به "پیشنهاد بازیگر خوب بد جلف برای ریشه کن کردن بیکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد بازیگر خوب بد جلف برای ریشه کن کردن بیکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید