گزارش اختصاصی خبرنگاران از نشست خبری فلایتیو

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، نشست خبری فلایتیو با حضور مدیران و اصحاب رسانه به منظور معرفی تغییرات ساختاری فلایتیو به صورت آنلاین برگزار گردید.

گزارش اختصاصی خبرنگاران از نشست خبری فلایتیو

روز چارشنبه مورخه 1399/05/08 نشست خبری فلایتیو با حضور وبلاگ فناوری و تکنولوژی به صورت آنلاین برگزار گردید. در این جلسه مدیران فلایتیو آقایان علی کشفی (هم بنیان گذار)، مهیار محمدی (مدیر مارکتینگ) و آرش سروری به توضیح فعالیت ها و تغییرات ایجاد شده در حوزه ری برندینگ فلایتیو پرداخته و سپس به سوالات وبلاگ فناوری و تکنولوژی حاضر در جلسه پاسخ دادند.

در ابتدای جلسه، علی کشفی (هم بنیان گذار) وقایع سال 98 مانند سیل، قطعی اینترنت و در انتهای سال پاندمی کرونا موجب شده است تا لزوم ایجاد تغییرات برای این مجموعه بیشتر اعیان گردد. طبق گفته های وی، شرایط حاکم ناشی از کرونا را می توان به سه بخش بحران کرونا، ریکاوری و پساکرونا تقسیم کرد. کشفی گفت که بر اساس نتیجه مطالعات صورت گرفته، بازگشت صنعت گردشگری به حالت قبل دور از فکر است و چند سالی طول خواهد کشید.

در ادامه در پاسخ به سوال یکی از وبلاگ فناوری و تکنولوژی حاضر در جلسه در رابطه با تاثیر کرونا بر اندازه فروش بر پایه اعداد و ارقام چنین گفت:

خوشبختانه حدود 40 درصد فروش بهمن ماه ما بازگشته است.

هم بنیان گذار فلایتیو در رابطه با تعدیل نیروی مجموعه به علت شرایط حاکم بر صنعت گردشگری و رکود کسب و کارهای مرتبط نیز چنین اظهار کرد که خوشبختانه در این مجموعه به هیچ عنوان تعدیل نیرویی صورت نگرفته و البته سرمایه گذاری شرکت صبا ایده نیز در این امر بی تاثیر نبوده است.

کشفی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره نحوه حفظ حقوق مسافران از جانب فلایتیو در زمان استرداد بلیط توضیح داد:

فلایتیو نیز مانند سایر فروشندگان آنلاین به عنوان یک واسطه عمل می نماید و هزینه پرداختی مشتریان در مدت کوتاهی به ایرلاین اعاده می گردد. نحوه بازپرداخت ایرلاین ها به ما نیز به صورت اعتبار است و از اینرو، در این بخش با چالش روبرو شدیم. مدیریت اقتصادی در این بخش کار بسیار پیچیده ای است؛ ولی ما به ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان خود تعهد داریم.

در ادامه جلسه مهیار محمدی (مدیر مارکتینگ فلایتیو) به توضیح جزئیات ری برندینگ فلایتیو پرداخت. طبق گفته های محمدی این تغییرات شامل تغییر کلی لوگوی فلایتیو و نیز رابط کاربری وب سایت این مجموعه است. لوگوی نو فلایتیو به صورت دایره ای (نماد چرخش زمین) و متشکل از رنگ های آبی (مدرنیسم، اطمینان، آرامش)، نارنجی (سلامتی و انرژی)، صورتی (وقار و ارتباط با مشتری) و بنفش (خدمات با کیفیت) است.

البته مدیران فلایتیو در سخنان خود به این نکته نیز اشاره نمودند که تغییرات ظاهری نمودی از تغییرات باطنی این مجموعه است و در سایر بخش ها از ارتباط کاربران و... نیز این تغییرات به تدریج نمایان می گردد. این تغییرات بر اساس مطالعات یک سال گذشته روی بنچ مارک های داخلی و خارجی و نظرسنجی از فعالان زیست بوم لحاظ شده، زیرا ساختار قبلی جوابگوی نیازهای مجموعه نبوده است.

در سرانجام نیز پیش بینی مدیران فلایتیو از آینده صنعت گردشگری و نیز فرایند کاری فلایتیو اشاره شد. کشفی در این رابطه نیز چنین اظهار کرد که:

پیش بینی آینده بسیار سخت است و نمی توان نظر قطعی درباره فرایند صنعت گردشگری داد؛ ولی آنچه که مسلم است تمامی فعالان صنعت گردشگری در دنیا در پی بهبود شرایط برای انواع سفرها اعم از تفریحی و کاری هستند و این فرایند ممکن دو تا سه سال طول بکشد. درباره آینده کاری فلایتیو برای روبروه با چالش های این چنینی در سه حوزه در پی راه حل هستیم:

  • راه حل برای تعامل درست با شرکا، تامین گردش اقتصادی و خدمات ارزش افزوده
  • فراهم سازی امکان دورکاری دائمی برای کلیه واحدها
  • تغییر رفتارهای بازار و مشتری

مدیر مارکتینگ فلایتیو نیز در سرانجام سخنان خود به تدوین برنامه جامع کسب و کار برای بیزینس ها و ارائه رایگان آن در آینده نزدیک به وسیله این مجموعه اشاره نمود.

منبع: کجارو

به "گزارش اختصاصی خبرنگاران از نشست خبری فلایتیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش اختصاصی خبرنگاران از نشست خبری فلایتیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید