11 پروژه محرک توسعه محله ای تحویل شهروندان می گردد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، شهردار منطقه 11 تهران گفت: 11 پروژه توسعه محله ای که در بخش مرکزی پایتخت اجرا شده است؛ به زودی آماده بهره برداری می گردد و سایر پروژه های محله ای نیز طبق برنامه زمانبندی در حال اجرا است.

11 پروژه محرک توسعه محله ای تحویل شهروندان می گردد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ فناوری و تکنولوژی، نصراله آبادیان در تشریح اقدامات اجرا شده برای توسعه محله های مرکزی شهر تهران که در راستای برنامه های مدیریت شهری با هدف ارتقای کیفی زندگی در محله های پایتخت برنامه ریزی و اجرایی شده است؛ گفت: پروژه های عمرانی محرک توسعه محله ای با توجه به مطالعات اجرا شده بر اساس احتیاج های محله ای و نظرات ساکنین به اجرا در آمده است.

آبادیان اضافه نمود: در پروژه های توسعه محله ای توجه به بافت فرسوده، کمبود های سرانه ورزشی، موضوعات عمرانی و رفاهی مد نظر قرار گرفته اند که از جمله آن ها اجرای 11 پروژه در محله های این منطقه بوده است که هم اکنون مراحل پایانی عملیات اجرایی خود را می گذرانند.

به گفته شهردار منطقه 11 در فرایند تکمیل پروژه محرک توسعه محله ای محله آگاهی کوچه مظلومی و فرعی ها که در بافت فرسوده قرار گرفته است؛ انشعابات فاضلاب خانگی نصب شده و برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آسیب های زیست محیطی نسبت به تبدیل نهر به کانیو مرکزی در این محدوده به طول 1150 متر اقدام شده است.

آبادیان با اشاره به پیاده راه سازی و ایجاد راستا دوچرخه در خیابان هاتف واقع در محله شیخ هادی اعلام کرد: اجرای راستا دوچرخه سواری خیابان هاتف به طول 420 متر در مساحت 1260 متر مربع اجرا شده است و راهنمایی آب های سطحی نیز در این راستا به سمت کانیو جانبی اجرا شده است.

شهردار منطقه 11 با اشاره به کوشش برای صرف هزینه کمتر در اجرای پروژه های محله ای گفت: در پروژه توسعه محله ای خیابان هاتف از بتن درجا استفاده شده است که از مواد اضافه نمودنی سخت جهت افزایش مقاومت سایشی و دوام بتن است.

آبادیان در تشریح فرایند پروژه توسعه محله ای پیاده رو سازی خیابان کاشان که با اجرای مناسب سازی ویژه معلولین در حال اجرا است؛ شرح داد: محور خیابان کمالی-کاشان به طول 770 متر و مساحت 2700 متر مربع دارای راستا دوچرخه سواری است که از این میزان 350 متر طول از احداث راستا دوچرخه سواری به اتمام رسیده است.

نصراله آبادیان اضافه نمود: اجرای پیاده راه سازی خیابان کاشان نیز مشابه پیاده راه سازی خیابان هاتف با استفاده از بتن درجا بوده که بیشترین میزان صرفه جویی در اجرای پروژه را به همراه داشته است.

آبادیان با بیان این که توجه به فضای سبز در پروژه های توسعه محله ای در میزان رضایتمندی شهفرایندان مهم است؛ از اجرای پروژه چمن مصنوعی زمین فوتبال، بسکتبال و والیبال در محله قلمستان اطلاع داد و گفت: پروژه زمین چمن مصنوعی به متراژ 320 متر مربع با 3 متر ارتفاع فنس در محدوده بافت فرسوده محله قلمستان به اتمام رسید و آماده بهره برداری است.

او در سرانجام یاد آور شد: در جوار زمین چمن مصنوعی محله قلمستان، فضایی مجزا به وسعت 15 در 20 متر مربع به عنوان زمین بازی ورزش های والیبال و بسکتبال پارکی در نظر گرفته شده که مراحل پایانی این پروژه در دست اقدام است و پیش بینی می گردد تا دو هفته آینده مورد بهره برداری و افتتاح قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "11 پروژه محرک توسعه محله ای تحویل شهروندان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 پروژه محرک توسعه محله ای تحویل شهروندان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید