135 هزار خانوار استان، کمک معیشت دریافت کردند

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: 135 هزار خانوار استان بسته کمک معیشت دریافت کردند که این میزان معادل 69 درصد جمعیت استان می شود.

135 هزار خانوار استان، کمک معیشت دریافت کردند

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی به نقل از وبلاگ فناوری و تکنولوژی، اسماعیل غنیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه از 196 هزار و 750 خانوار یارانه بگیر استان بیش از 135 هزار و 791 خانوار بسته کمک معیشت دریافت کردند، ابراز داشت: این میزان معادل 69 درصد جمعیت استان سمنان می شود.

او اضافه کرد: کسانی که کمک معیشت دریافت نکرده اند از طریق کد دستوری یا سامانه تا 20 آذر فرصت دارند درخواست خود را ارائه دهند و لذا کسانی وارد نشدند به معنای این است که این کمک معیشت را نمی خواهند و دیگر مهلت اعتراض نخواهند داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه از زمان اعلام مهلت برای اعتراض به عدم دریافت کمک معیشت در کل کشور 102 هزار و 167 نفر به صورت حضوری و تلفنی مراجعه کردند، ابراز داشت: در استان این میزان یک هزار و 366 نفر بود.

غنیان بابیان اینکه 749 نفر به صورت حضوری و 617 نفر از طریق تلفنی با ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سطح استان سمنان مرتبط شدند، شرح داد: روز اول با 228 نفر به صورت تلفنی و 149 نفر از طریق حضوری بیشترین مراجعه در سطح استان بود که این میزان در روزهای آخر 16 نفر حضوری و هشت نفر تلفنی به کمترین حد خود رسید.

او اظهار کرد: گیرندگان تسهیلات بیش از سه میلیارد ریال، کارفرمایانی که دست کم سه کارگر دارند و خانواده هایی که سالانه سه سفر خارجی غیر زیارتی دارند، دارندگان دو واحد ملکی هم زمان، دارا بودن یک واحد مسکونی و خودرو هم زمان، ارزش ملکی و خودرو سواری بالا شامل دریافت کنندگان کمک معیشتی نیستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "135 هزار خانوار استان، کمک معیشت دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "135 هزار خانوار استان، کمک معیشت دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید