30 مدل کیک عروسی یک طبقه شیک و جدید

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، چه زمانی باید به کیک عروسی یک طبقه فکر کنیم؟ زمانی که یا تمایلی به سرو کیک برای مهمان ها را نداریم، تعداد مدعوین عروسی کم است، یا عروسی خصوصی و جمع و جور است و یا قرار است کیک به صورت بخشی از میز دسر شما باشد. در ادامه کلکسیون بی نظیری از انواع مدل کیک عروسی یک طبقه با تزیین خامه، باترکریم و فوندانت را مشاهده خواهیم کرد.

30 مدل کیک عروسی یک طبقه شیک و جدید

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

کیک عروسی یک طبقه انتخابی خاص و مقرون به صرفه

کیک عروسی یا نامزدی یک طبقه خامه ای سادهمدل کیک عروسی یک طبقه با تزیین ورق طلا و گل ارکیده سفید طبیعیمدل کیک عروسی یا نامزدی یک طبقه خامه ای با تزیین ورق طلا و گل طبیعیمدل کیک عروسی یا نامزدی یک طبقه صورتی کار شده با فوندانت، ورق طلا و گل شکریمدل کیک عروسی یک طبقه به شکل قفس با تزیین ورق نقره و گل شکریمدل کیک عروسی خامه ای یک طبقه با تزیین گل رز طبیعی صورتیمدل کیک عروسی خامه ای مدرن یک طبقه با ترکیب رنگ صورتی، سفید و طلاییمدل کیک عروسی مدرن یک طبقه با تزیین باترکریم و ارکیده بنفش طبیعیمدل کیک خامه ای عروسی یک طبقه ساده و شیکمدل کیک خامه ای مدرن عروسی یک طبقه با تزیین خاص گل های طبیعی و ورق طلامدل کیک عروسی یک طبقه ساده و شیک تزیین شده با تاپر حلقه و برگ طبیعیمدل کیک عروسی خامه ای یک طبقه تزیین شده با گل طبیعی و کوکی به شکل قلبمدل کیک عروسی یک طبقه تزیین شده با باترکریم و گل رز طبیعی صورتیمدل کیک عروسی فوندانت یک طبقه با تزیین گل های شکری و روبانمدل کیک عروسی صورتی یک طبقه خامه ای تزیین شده با گل آلاله طبیعیمدل کیک عروسی روستیک یک طبقه خامه ای تزیین شده با گل طبیعی و تاپر حروفمدل کیک عروسی یک طبقه به شک قفس با تزیین گل و پروانه شکریمدل کیک عروسی روستیک خامه ای یک طبقه با تاپر دست ساز کریستالیمدل کیک عروسی یک طبقه خامه ای با تزیین گل های طبیعی و تاپرمدل کیک عروسی یک طبقه با تکنیک نقاشی روی فوندانتمدل کیک عروسی سفید و طلایی یک طبقه فوندانتی با تزیین گل طبیعیمدل کیک عروسی خامه ای مدرن یک طبقه با ترکیب رنگ آبی و سفیدمدل کیک عروسی یک طبقه خامه ای ساده با تزیین گلمدل کیک عروسی صورتی ملیح یک طبقه با تزیین گل طبیعی و کوکیمدل کیک عروسی یک طبقه با ارتفاع زیاد کار شده با باترکریم، ورق طلا و گل طبیعیمدل کیک عروسی یا سالگرد ازدواج یک طبقه خامه ایمدل کیک عروسی به شکل قفس پرنده یک طبقه با تزیین گل شکریمدل کیک عروسی سفید و طلایی یک طبقه با تاپر به شکل قلبمدل کیک عروسی کار شده با فوندانت یک طبقه با تزیین گل رز شکریمدل کیک عروسی خامه ای یک طبقه تزیین شده با آبنبات قلبی به رنگ آبیمدل کیک عروسی یا نامزدی یک طبقه به شکل قلب صورتی

حرف آخر

همانطور که مشاهده کردید، در بیشتر مواقع کیک عروسی یک طبقه با فرمت خامه ای و با تزیین گل های طبیعی انتخاب می شود. شما می توانید این کیک ها را برای مراسم نامزدی و یا جشن سالگرد ازدواج خود نیز در نظر بگیرید. در صورت تمایل می توانید، نمونه های طرح دار بیشتری را در ارتباط با کیک سالگرد ازدواج در این مطلب دنبال کنید. همچنین، پیشنهاد می کنیم راهنمای انتخاب کیک عروسی را نیز در مطلب مدل کیک عروسی دو طبقه بخوانید.

از قلم نیاندازید که شما می توانید در انتهای این مطلب سوالات و تجربیات خود را با ما و دیگر همراهان انگیزه به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت جوابگوی سوالات شما خواهند بود.

منبع: مجله انگیزه

به "30 مدل کیک عروسی یک طبقه شیک و جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 مدل کیک عروسی یک طبقه شیک و جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید