مصالح ساختمانی

خانه ای که با نمک، آفتابگردان و ادرار ساخته شده!

در یک تعمیرگاه سابق راه آهن در شهر آرل در جنوب فرانسه، فلاسک هایی از جلبک های سبز رنگ روی قفسه ای در حال جوشیدن است؛ در اتاقی که به نظر می رسد تلاقی بین یک آزمایشگاه مدرن و خلوتگاه دم کردن معجون جادوگران است.

22 خرداد 1402

کوه های رنگین کمانی جهان ، بی نظیر در سرتاسر جهان

خاک معمولا قهوه ای است، اما هنگامی که با مواد معدنی مناسب در مقادیر مناسب مخلوط می گردد، می تواند طیف وسیعی از رنگ ها را فراوری کند. شما می توانید زیباترین کوه های رنگین کمانی دنیا را در دیوارهای کوهنوردی بزرگ در آریزونا و صحرای یوتا ببینید، اما در برخی...

18 دی 1401

معاون وزیر راه: در 12 شهر نو زمین ویلایی به مردم واگذار می گردد

معاون وزیر راه و شهرسازی از اجرای برنامه مسکن تدریجی برای دهک های هدف جامعه اطلاع داد و گفت: در 12 شهر نو زمین ویلایی برای ساخت مسکن به مردم واگذار می گردد.

26 مهر 1401

کفسابی ساختمان و نکاتی که باید درمورد آن بدانیم

کفسابی ساختمان از جمله فعالیت و کارهایی است که در زمان های مختلفی از طول عمر ساختمان انجام می گردد. دقیقا همچون نمای ساختمان که می تواند تاثیر فوق العاده ای در ساختمان شما بگذارد، کف سابی نیز یکی از عواملی است که همین تاثیر را دارد و به عنوان یکی از کارها...

11 مرداد 1401

امامزاده سلطان شاه نظر یکی از جاذبه های مذهبی استان سمنان به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس گزارش های بدست آمده، امامزاده سلطان شاه نظر یکی از جاذبه های مذهبی استان سمنان به شمار می رود.

3 مرداد 1401

10 موزه برتر سال 2017 از منظر معماری

سال 2017 با افتتاح چندین موزه و مرکز فرهنگی پیشگام در جهان همراه بود. مراکزی که اغلب به دلیل ایده های جسورانه و بلندپروازانه در مدت زمانی کوتاه در میان پروژه های برتر معماری جهان در این سال شناخته می شوند.

29 اردیبهشت 1401

جنگ افزارهای عجیب؛ از وسپای ضدتانک تا خودروی لوکس فرانسوی!

تانک ها، کشتی ها، زیردریایی ها و هواگردهای نظامی برای تکامل خود جهتی طولانی را طی نموده و در این جهت همیشه همه طراحی ها خوب و کارآمد نبوده اند.

6 آذر 1400

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری شیک[

برای پوشش دیوارها از وسایل های مختلف استفاده میشود.یکی از برترین وسایل ها برای پوشش دیوار ها و زیبایی خانه کاغذ دیواری است. که در طرح و رنگ های مختلف ساخته میشود. در گذشته خانه ها را ساده میساختن و تنها از گچ برای پوشش دیوار ها استفاده میکردند اما امروزه...

10 شهریور 1400

جزئیات شاخص و معاملات بورس امروز سه شنبه 12 مرداد 1400

بورس فعلا خیال کنار گذاشتن فرایند صعودی را ندارد. امروز هم کار خود را با لباس سبز شروع نموده و در 30 دقیقه ابتدایی معاملات امروز شاخص کل بورس تهران حدود سه هزار و 700 واحد رشد نموده است. در لحظه نگارش این متن شاخص کل در محدوده یک میلیون و 361 هزار واحد قرار...

18 مرداد 1400

افت 37 هزار و 621 واحدی شاخص در انتها معاملات امروز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در خاتمه معاملات امروز شنبه در یک فرایند رو به کاهش با ریزش 37 هزار و 621 واحد روبه رو شد.

30 اسفند 1399

جهش 38 هزار و 656 واحدی شاخص بورس تهران

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش 38 هزار و 656 واحد روبرو شد و ارزش معاملات نیز به حد ایده آل رسیده است.

9 دی 1399

حال و روز مردم قبل از اعمال قرنطینه ، کنسرت بدون تماشاگر (تصاویر)

آنچه در ادامه می بینید مهم ترین عکس های خبری یک هفته اخیر در سراسر دنیا است.

3 دی 1399