دوچرخه سواری

اشتباهات رایج تغذیه ای در فصل تابستان

تابستان فصلی است که طی آن افراد زیادی طعمه گرما می شوند و ممکن است از لحاظ فیزیکی، مسائلی را برای آن هابه همراه داشته باشد. این مسائل می تواند شامل سردرد و حالت تهوع، گرمازدگی، کم آبی بدن، یبوست و اسهال شدید باشد. به همین علت است که به افراد توصیه می گردد...

31 خرداد 1401

سفر تصویری به قرقیزستان؛ بهشتی گمنام در آسیای مرکزی

با تماشای تصاویر زیبا و نفس گیری از کشور ناشناخته قرقیزستان، به معنای واقعی کلمه در زمان سفر کنید و با این بهشت رویایی بیشتر آشنا شوید.

24 اردیبهشت 1401

معادن نمک زیرزمینی که میزبان کنسرت ها، مسابقات دوچرخه سواری و عروسی هستند

در معادن زیبای زیرزمینی نمک، بازدیدکنندگان فضاهایی غارمانند و پهناور و دورنماهایی بی مانند را می یابند و از هوای نیروبخش و فشرده این غارها استفاده می کنند.

9 بهمن 1400

11 پروژه محرک توسعه محله ای تحویل شهروندان می گردد

شهردار منطقه 11 تهران گفت: 11 پروژه توسعه محله ای که در بخش مرکزی پایتخت اجرا شده است؛ به زودی آماده بهره برداری می گردد و سایر پروژه های محله ای نیز طبق برنامه زمانبندی در حال اجرا است.

1 آبان 1399

هتل ایجن دریم ریزوت، بدروم

ایجن دریم ریزوت (Aegean Dream Resort) نام هتل و استراحتگاهی زیبا در کنار ساحل شهر تورگوتریس (Turgutreis) در جنوب غرب ترکیه است.

14 بهمن 1398

با هتل Puro Hotel chain لهستان آشنا شوید

در کشور گردشگر پذیری نظیر لهستان می توانید هتل های زیادی برای انتخاب وجود دارد. یکی از این هتل ها که دارای امکانات خوب و با کیفیت می باشد هتل Puro Hotel chain لهستان است که می تواند یکی از گزینه های خوب برای اقامت در این کشور باشد.

18 آبان 1398

بودجه 2 میلیاردی برای حضور 46 ورزشکار پیوند اعضا در مسابقات جهانی انگلیس

دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماری های خاص از اعزام 46 ورزشکار ایران در دوازده رشته ورزشی به بازی های جهانی نیوکاسل انگلیس خبر داد.

20 مرداد 1398

آبشار مصنوعی برفراز کوه ها

آبشار تهران یکی از نقاط گردشگری و تفریحی منطقه 22 است که در ارتفاعات شمالی این منطقه واقع شده است.

5 مرداد 1398

سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان آغاز شد

به گزارش خبرنگاران، قبل از ظهر امروز یک شنبه مرحله اول سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان در مسیر تبریز به ارومیه به مسافت 151 کیلومتر استارت خورد.

12 بهمن 1397