اعلام شرایط سفید در بعضی شهرها به معنای عادی شدن شرایط نیست

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، خبرنگاران/کرمان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا شرایط بعضی شهرستانهای استان سفید اعلام شد. اعلام شرایط سفید در شهرها نباید به معنای عادی شدن شرایط باشد و شرایط سفید یا زرد به رفتار ویروس در محیط بیرون بستگی دارد.

اعلام شرایط سفید در بعضی شهرها به معنای عادی شدن شرایط نیست

دکتر مهدی شفیعی ظهر امروز یکشنبه 14 اردیبهشت ماه در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در جمع وبلاگ فناوری و تکنولوژی درباره آخرین شرایط مبتلایان به کووید 19 در استان کرمان اظهار کرد: از 232 مورد تست گرفته شده طی 24 ساعت گذشته در استان کرمان، جواب آزمایشگاهی 24 مورد مثبت قطعی دیگر تایید شد که براین اساس از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز (14 اردیبهشت ماه) مجموع آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمان به 794 مورد رسید.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مورد فوتی ناشی از بیماری کورنا در 24 ساعت گذشته در استان گزارش نشده است اظهار کرد: آمار کل جانباختگان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تا به امروز در استان کرمان 51 مورد بوده ضمن آنکه با ترخیص هفت مورد جدید در 24 ساعت گذشته، مجموع بهبود یافتگان این بیماری در استان کرمان به 368 مورد رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: از ابتدای اپیدمی تا به امروز 6566 آزمایش مولکولی در سطح استان صورت گرفته که عمده این آزمایش ها تا سه هفته پیش در آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی کرمان انجام می شد که بعد از آن در دانشگاه های علوم پزشکی شهرهای سیرجان، جیرفت و رفسنجان نیز انجام می گردد.

شفیعی با بیان اینکه امیدواریم با این فرایند، پوشش غربالگری اطرافیان بیماران و مراجعان سرپایی را افزایش داده و افراد مبتلا را سریع تر شناسایی کنیم اظهار کرد: امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا شرایط بعضی شهرستانهای استان سفید اعلام شد. اعلام شرایط سفید در شهرها نباید به معنای عادی شدن شرایط باشد و شرایط سفید یا زرد به رفتار ویروس در محیط بیرون بستگی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعلام شرایط سفید در بعضی شهرها به معنای عادی شدن شرایط نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرایط سفید در بعضی شهرها به معنای عادی شدن شرایط نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید