اهدای 1300 سری جهیزیه به زوج های نیازمند در خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی از اهدای 1300 سری جهیزیه به ارزشی بالغ بر 50 میلیارد تومان به زوج های نیازمند اطلاع داد.

اهدای 1300 سری جهیزیه به زوج های نیازمند در خراسان رضوی

وبلاگ فناوری و تکنولوژی مشهد - رضا سلم آبادی گفت: این اقلام دارای 2 ارزش، یکی ارزش دفتری و یک ارزش بازاری است؛ لذا از آنجا که این اقلام جهیزیه به صورت کشوری و مستقیم از کارخانه ها تهیه شده، تهیه آن بدون دریافت سود بوده و فراوری ایران است.

به گفته او ارزش دفتری هر سری جهیزیه 20 و ارزش بازاری آن 40 میلیون تومان است که در مجموع ارزش دفتری کل این اقلام 26 و ارزش بازاری آن 50 میلیارد تومان است که بخشی از آن به وسیله منابع دولتی و بخشی هم از محل جذب مشارکت های مردمی و به وسیله خیرین خریداری شده است.

بیشتر بخوانید

اهدای 26 سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی در خواف

بعلاوه در مراسمی که با حضور فرماندار، مسئولان و خانواده های تحت پوشش بهزیستی خواف برگزار گردید، 26 سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش اهدا گشت.

فرماندار خواف گفت: تامین جهیزیه برای دختران دم بخت خانواده های زیر پوشش یکی از برنامه های مهم این نهاد با هدف ازدواج آسان و توانمند سازی مددجویان است. امیدواریم این حرکت خداپسندانه پایدار باشد.

حسین سنجرانی گفت: ارزش ریالی هر سری جهیزیه 12 میلیون تومان است و این سری جهیزیه ها شامل کالا های اساسی مانند فرش، اجاق گاز، بخاری، جاروبرقی و دیگر کالا های ضروری می باشند.

امروز رزمایشی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) انجام شد که 1300 سری جهیزیه و 5000 لوازم گرمایشی به نیازمندان اهدا شد.

/س.ع.

وبلاگ فناوری و تکنولوژی خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اهدای 1300 سری جهیزیه به زوج های نیازمند در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 1300 سری جهیزیه به زوج های نیازمند در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید