بهره برداری از 56 طرح در شهرستان مرزی خواف

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، فرماندار خواف گفت: 56 طرح طی هفته دولت در این شهرستان مرزی به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 11 طرح شروع می گردد.

بهره برداری از 56 طرح در شهرستان مرزی خواف

مهدی عباسپور فرماندار خواف گفت: برای اجرای طرح های در دست بهره برداری و یا طرحهایی که عملیات اجرایی آنها در هفته دولت در شهرستان خواف شروع می گردد، در مجموع یک هزار و 850 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و خواهد شد.

او اضافه کرد: این طرح ها در بخش های مختلف برق رسانی و توسعه و عمران شهری و روستایی، ورزشی، کشاورزی، بهداشت و درمان، تامین آب شرب ، آموزش و پرورش ، مخابراتی و اشتغالزایی است.

فرماندار خواف ادامه داد: سایر طرح های در دست افتتاح در شهرستان خواف در هفته دولت مربوط به بخش های صنعت و معدن و حمل و نقل است.

وی گفت: مهمترین این طرح ها شامل برق رسانی روستاهای کالشور و بنیاباد، تامین آب شرب مورد احتیاج شهر خواف به وسیله حفر دو حلقه چاه، تامین آب شرب روستاهای چاه زول و نهور، افتتاح و شروع عملیات اجرایی چنین تعدادی فضای آموزشی نو، پرداخت تسیهلات اشتغالزایی قرض الحسنه به طرحهای تولیدی، توسعه تلفن همراه در روستای باغ بخشی، بهره برداری از مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و جدول گذاری و آسفالت معابر شهری و روستایی این شهرستان است.

عباسپور اعلام کرد: بیشترین اعتبارات طرح های قابل بهره برداری و یا طرح های که عملیات اجرایی آنها طی هفته دولت در شهرستان شهرستان خواف شروع می گردد به اندازه 540 میلیارد ریال مربوطه به بخش کشاورزی است و بخش های صنعت و معدن و آموزش و پرورش به ترتیب با 420 میلیارد ریال و 280 میلیارد ریال در ردیفهای بعدی قرار دارند.

وبلاگ فناوری و تکنولوژی خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهره برداری از 56 طرح در شهرستان مرزی خواف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 56 طرح در شهرستان مرزی خواف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید