بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز به تهران می آیند

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، آژانس بین المللی انرژی اتمی در اطلاعیه ای از سفر تیمی از کارشناسانش به ایران برای آنالیز مسائل پادمانی به جای مانده اطلاع داد.

بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز به تهران می آیند

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، شبکه راشا تودی نوشت: آژانس بین المللی انرژی اتمی خاطرنشان کرد ه است که تیمی از کارشناسانش را جهت حل وفصل مسئله ذرات اورانیوم یافت شده در محل های اعلام نشده به ایران می فرستد.

آژانس این سفر را روز پنج شنبه اعلام نموده و تاریخ آن را 18 دسامبر[27 آذر] و هدف آن را پرداختن به مسائل پادمانی به جای مانده خاطرنشان کرد.

این سفر بر ذرات اورانیوم متعدد با منشاء انسانی در سه محل گزارش شده در سال 2019 معطوف خواهد بود. ادعا می گردد که این سه محل پیش تر به آژانس اعلام نشده اند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران چهارشنبه گذشته تایید کرد که تیم فنی این آژانس هفته آینده جهت حل وفصل مسائل پادمانی به ایران سفر خواهد نمود.

یک سخنگوی آژانس بین المللی انرژی اتمی به وبلاگ فناوری و تکنولوژی گفت: تیم فنی آژانس بین المللی انرژی اتمی در تاریخ 18 دسامبر 2022(یکشنبه 27 آذر) به دعوت ایران و با هدف رسیدگی به مسائل پادمانی به جای مانده که پیش تر به وسیله گروسی، مدیرکل آژانس اتمی گزارش شده بودند، به تهران سفر خواهد نمود.

محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی نیز پیش تر در حاشیه نشست هیات دولت در جمع وبلاگ فناوری و تکنولوژی با اعلام این که مسئولان آژانس در روزهای آینده به ایران می آیند گفت: تعاملات ما با آژانس بین المللی انرژی اتمی برقرار است و امیدواریم در جهت برطرف این موانعی که وجود دارد، گامی به جلو برداشته گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز به تهران می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز به تهران می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید